۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85302439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه قزوین مجری ۴۹۹ طرح عمرانی است

۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85302439
سپاه قزوین مجری ۴۹۹ طرح عمرانی است

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سپاه این استان مجری ۴۹۹ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف راه، آبرسانی در روستاها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی روز شنبه در نشست با اقشار بسیج ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: قزوین از استان‌های پیشرو در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است و ما متعهد هستیم تا پروژه‌هایی را در زمینه آبرسانی و ساخت راه‌های روستایی تدوین شده را با کمک جهاد سازندگی به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، مصداق بارز یک دولت بسیجی است، اظهار کرد: در دولتی قرار داریم که تمام خصوصیات یک دولت بسیجی را دارد و تمام کارهای این دولت برای رضایت خدا و مردم انجام می‌شود.

سردار رفیعی آتانی به نزدیکی دولت و سپاه برای انجام کارهای عمرانی اشاره کرد و گفت: امروز هم افزایی با ارکان نظام در دولت آسوده تر از گذشته شده که می‌تواند در انجام کارهای عمرانی موفق‌های فراوانی حاصل کند.

این مسوول به ۲ نوع ماموریت اشاره کرد و یادآور شد: نخستین ماموریت الهی بوده و دیگری اختصاصی است، اکنون در محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار که یک ماموریت اختصاصی محسوب می شود، کارها را با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به پیش خواهیم برد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مراسماتی همچون راهیان نور و یادواره های شهدا نیاز به پشتیبانی دارند، اظهار نظر کرد: اگر هر فرمانده پایگاهی در هفته بسیج یک برنامه اجرا کند، در طول سال هزاران برنامه اجرا می شود که این نیازمند همکاری و پشتیبانی همکاران است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه بسیجیان استان قزوین یادآور شد: در اغتشاشات سال گذشته بسیجیان بی منت و شبانه روز در میدان بودند که این عملکرد قابل تحسین و تقدیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha