بیداری ملت‌ها دودمان کفر و شرک را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد

رشت - ایرنا - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: یکی از دستاوردهای مهم عملیات حماس، بیداری ملت‌های جهان است که این بیداری دودمان کفر و شرک را به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی سعیدی روز شنبه در اجتماع همبستگی مردم گیلان با مردم مظلوم فلسطین در رشت اظهار کرد: عملیات حماس دستاوردهای بزرگی داشته است؛ زیرا هیچ عاملی قادر نبود تا به این میزان وجدان ملت‌ها را بیدار و آگاه سازد و هم‌اینک شاهد اعتراضات گسترده حامیان مردم فلسطین در اقصی نقاط جهان هستیم و صدها هزار نفر نیز در انگلیس و آمریکا در این خصوص راهپیمایی کردند.

وی افزود: امروز ملت فلسطین قربانی می‌دهد و تاکنون نیز کودکان و زنان زیادی در جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند اما خون این عزیزان، وجدان ملت‌ها را بیدار کرد و این امر پتکی بر سر زورگویان و ستمگران است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای مهم عملیات حماس، شکستن سد رسانه‌ای امپراطوری استکبار است که بر اندیشه‌ها و افکار جهانیان سلطه داشتند اما حماس توانست این امپراطوری را بشکند و بشریت چشم باز کرده تا جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا را مشاهده کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایجاد شکاف در داخل این رژیم جعلی، تضعیف عادی سازی برخی از کشورها با رژیم غاصب صهیونیستی، اثبات قدرت مقاومت، تخلیه شهرک‌ها و آوارگی صهوینیست‌ها از دیگر دستاوردهای عملیات حماس بود.

حجت‌الاسلام سعیدی بیان کرد: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود که ۲ میلیون یهودی را از سراسر جهان جمع کنند و در این منطقه ساکن کنند که اگر عملیات حماس انجام نمی شد، این تعداد یهودی به منطقه می آمدند و رژیم جعلی به نوار غزه حمله می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات حماس بسیار لازم و بجا بود و شاهدیم که چگونه سران آمریکا و کشورهای اروپایی به این منطقه می روند که طی مدت ۷۵ سال از تشکیل رژیم جعلی، چنین حمایتی را از سوی کشورهای غربی شاهد نبودیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ حماس و رژیم صهیونیستی جنگ بین مظلومیت و شرارت است، اظهار کرد: تاریخ به شکل دیگری در حال رقم خوردن است؛ یک طرف این درگیری صهیونیست ها که نماد شرارت، وحشی‌گری و خباثت هستند را شاهدیم و طرف دیگر مظلومیت، انسانیت و شرف است و به طور کل این جنگ بین کفر و ایمان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: البته در جهان، ایران با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری جبهه مظلومیت را هدایت می‌کند و در نقطه مقابل نیز آمریکا در جهان جبهه شرارت را حمایت می‌کند و آنان معتقدند که قطب عالم اسلام و نظام اسلامی، ایران است.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه گفت: البته رژیم صهیونیستی قصد حذف فلسطین از صحنه روزگار را داشته و دارد و هدف آنان نیز تسلط بر جهان است اما انقلاب اسلامی بساط آنان را برهم ریخت و به همین دلیل آمریکای مسکتبر و رژیم صهیونیستی تلاش دارند که انقلاب ما را نابود کنند اما شاهدیم که در طول این ۴۵ سال همواره شکست‌های سنگینی را متحمل شدند.

وی در خاتمه بیان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است و تنها کشوری است که به طور قاطع از فلسطین حمایت می‌کند؛ زیرا شاهدیم که برخی از کشورها گرچه سفیر خود را فرا می‌خوانند اما از سوی دیگر مسیر حمل و نقل نفت رژیم جعلی را هموار می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha