اسرائیل تا بن دندان مسلح امروز در مقابل اراده آهنین مردم غزه زانو زده است

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا گفت: ارتش‌ اسرائیل که خود را قوی‌ترین نیروی نظامی جهان می داند و تا بن دندان مسلح است امروز در مقابل اراده آهنین مردم بی دفاع و مظلوم غزه زانو زده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ بهزاد قنبری روز شنبه در مراسم راهپیمایی مردم آستارا در حمایت از ملت فلسطین و زنان و کودکان غزه، اظهار کرد: مردم ایران با روحیه بسیجی بر خود تکلیف دانسته اند که بار دیگر با این اجتماع و راهپیمایی حمایت خودرا از مردم غزه اعلام کرده و انزجار خود را از اسرائیل غاصب فریاد بزنند.

وی تصریح کرد: مردم آزاده جهان در جای جای اقصا نقاط این کره خاکی در حمایت از مردم غزه به پا خاسته‌اند و آنگونه که رهبر معظم انقلاب اسرائیل عنوان کردند، این رژیم پوشالی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید و مردم غزه این امر را محقق خواهند کرد.
فرمانده سپاه آستارا ادامه داد: آمریکا به جهت شکست های خود در افغانستان، عراق و سوریه درصدد پاک کردن این رسوایی و به فراموشی سپردن آنها بود و همین جهت با حمایت از اسرائیل جنگ غزه را ادامه می دهد.
وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها به جهت هزینه‌های سنگینی که در جنگ های خود متحمل شده و بدهی هایی که بوجود آورده اند نمی‌توانند از اسرائیل حمایت دائمی داشته باشند از این رو در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا گفت: وعده حق نزدیک است و به زودی جبهه مقاومت با ایستادگی خود در برابر دشمنان در راستای تحقق آن گام بر می‌دارد.

راهپیمایی حمایت از مردم غزه از مقابل سپاه آستارا تا مصلی شهرستان با حضور گسترده مردم برگزار شد و مردم با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از اسرائیل و هم پیمانانش اظهار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha