مرزنشینان قصرشیرینی در حمایت از کودکان غزه تجمع کردند

قصرشیرین- ایرنا- اجتماع مرزنشینان قصرشیرینی در غربی‌ترین نقطه ایران اسلامی در غرب کرمانشاه امروز شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در میدان مهدیه قصرشیرین با هدف حمایت از کودکان غزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع قشرهای مختلف مردم و مسئولان به خصوص دانش آموزان و کودکان و نوجوانان با در دست داشتن عروسک و پرچم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس» خشم و انزجار خود را علیه کودک کشی رژیم جعلی اسرائیل نشان دادند.

در این اجتماع مردم و مسئولان همچنین با شعارهای «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، وای اگر خامنه ای حکم جهام دهد و فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» از مقاومت مردم بی دفاع غزه حمایت کرده و کودک کشی بی رحمانه صهیونیست ها را محکوم کردند.

امام جمعه قصرشیرین در این اجتماع در سخنانی با محکوم کردن جنایات هولناک رژیم کودک کش اسرائیل گفت: محور مقاومت نیازمند اعتماد ما است تا با پشت گرمی و حمایت ما گام هایش را مستحکم تر بردارد و گلوی فشرده شده اسرائیل غاصب را رها نکند تا با این مقاومت و مجاهدت بتواند روح دشمن را بکشد و این ایستادگی باعث هلاکت و سقوط اسرائیل غاصب می شود.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: نتانیاهو چون دستاورد نداشته آتش بس را نمی پذیرد علت مخالفت آمریکا با آتش بس خوردن سیلی محکم از سوی مقاومت است، امروز ابتکار عمل و مدیریت نبرد در دستان فرماندهان مقاومت هست، اسرائیل و آمریکا بعد از گذشت ۴۳ روز که از هیچ جنایتی فرو گذار نمی کنند و روی ظالمان تاریخ را سفید کردند.

وی اظهار کرد: سکوت و بی غیرتی سران برخی از کشورهای عرب منطقه و سکوت سازمان های بین المللی و سران جهان نیز خونمان را به جوش آورده است.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: امروز محور مقاومت هم با تهدیدات و اقدام های خود کار را برای آمریکا و اسرائیل بسیار دشوار کرده و این فداکاری، ایثار و فرهنگ شهید و شهادت است که پیروز میدان است.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه گفت: امروز جدی ترین تهدید برای اسرائیل در بیش از هفت دهه گذشته گرایش مبارزان فلسطینی به گفتمان جهادی امام خمینی (ره) بوده و امام راحل از آغاز نهضت اسلامی پیکان اصلی حملات خود را متوجه اسرائیل کردند و بعد از پیروزی انقلاب با تاکید بر لزوم محو این غده سرطانی با اعلام روز جهانی قدس و بیان راهبرد (راه قدس از کربلا می گذرد) نقشه راه انقلاب اسلامی را ترسیم کردند و به صراحت هشدار دادند جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام صالحی اضافه کرد: اسرائیل غاصب با این وحشی گری ها تنها و تنها دنائت و پستی خود را به جهانیان نشان می دهد و بس، باید به دولت های اسلامی بگوییم که همه و همه مراقب باشید و این صجنه های دلخراش را مشاهده کنید و از خواب غفلت بیدار شوید.

در پایان قطعنامه ای علیه جنایات رژیم کودک کش اسرائیل قرائت و با تکبیرهای الله اکبر خامنه ای رهبر تجمع کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه در مجموع بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha