بسیجیان استان کرمانشاه اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اعلام برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه گفت: بسیجیان کرمانشاه در این هفته جلوه هایی از اقتدار خود را در همه سطوح شهرستان‌های استان یا اجرای برنامه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار « بهمن ریحانی» عصر شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سرسرای سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، افزود: روز سوم آذر ماه همه بسیجیان استان در همه شهرها و شهرستان ها طی یک برنامه منسجم حضور مقتدارانه خود را به نمایش می گذارند.

وی گفت: توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی، اعزام گروه های جهادی مانند گروه های عمرانی، بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم، افتتاح دائمی چند مرکز مشاوره ای در سطح استان در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و مشکلات خانوادگی، افتتاح نمایشگاه تولیدات و محصولات مناطق محروم از جمله این برنامه است.

سردار ریحانی آزاد سازی زندان (جرایم مالی و غیر عمدی) را مانند سال گذشته از مهم ترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: ظرف سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به کمک خیرین و دیگر ظرفیت ها مردمی استان بیش از ۱۴۰۰ زندانی آزاد شدن که بعضی ها از آنها فقط معطل پرداخت پنج یا۳۰ میلیون تومان بودند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین از جمله برنامه های هفته بسیج را برگزاری رویداد تولید محتوای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه ذکر کرد که در حال برگزاری است و با اشاره به حوادث و اتفاقات سال گذشته کشور گفت: امروزه جنگ ها مثل گذشته فقط نظامی نیست بلکه ترکیبی است که در صدر آن فضای مجازی و رسانه ای قرار دارند.

سردار ریحانی در تایید صحبت های خود به پوشش اخبار رسمی کشورهای غربی از حوادث تلخ حمله رژیم غاصب صهیونیسم به غزه و کشتار کودکان و زنان حتی در درمانگاه ها اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین وظایف ما در فضای مجازی و رسانه ای تبیین حقیقت ها و واقعیت ها است که به همین منظور قرارگاه فضای مجازی در سپاه پاسداران شکل گرفته است.

وی به اهمیت تفکر بسیج در ایجاد وحدت در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: این تفکر ناب حضرت امام (ره) مردم ایران متشکل از اقوام، مذاهب مختلف را حول محور نظام و ولایت فقیه متحد کرده و رمز موفقیت ما نیز که اکنون در دنیا با عزت و سرافزاریم همین است زیرا این تفکر بسیجی ما بوده که تاکنون توانسته ایم از همه حوادث، توطئه ها، هجمه ها و حتی جنگ ایمن نگه دارد.

سردار ریحانی در بخش دیگر از صحبت های خود به برگزاری رویداد مهم کنگره شهدای استان کرمانشاه در سال آینده اشاره کرد و افزو: همه شرایط و امکانات به لحاظ تولید محتوا، فیلم، نوشته، اسناد و دیگر مباحث نرم افزاری برای برگزاری این رویداد ملی مهم استان فراهم شده و فقط منتظر پایان کار ساخت مصلای آن هستیم که امیدواریم بزودی به اتمام برسد.

کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار می شود، به گفته مسئولان برگزار کننده، ۸۱۵ عنوان برنامه برای استان کرمانشاه تدارک دیده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha