تفکر بسیجی منجر به رشد و تحول جامعه می‌شود

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین گفت: تفکر بسیجی منجر به رشد و تحول جامعه شده و آثار و ثمرات آن مشکلات جامعه را مرتفع می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام « صادق صالحی» عصر دوشنبه در دیدار با مسئولان ادارات با گرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت یاد شهدا، افزود: بسیج در کلام امامان انقلاب شجره و درخت پاکی است که برکات آن امروز باعث اقتدار و عظمت ایران اسلامی در دنیا شده است.

وی اظهار کرد: هفته بسیج یادآور رشادت های بسیجیان در عرصه های مختلف به خصوص در هشت سال دفاع مقدس است که با جانفشانی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و پیروزی را برای کشور به ارمغان اوردند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: تفکر بسیجی ایستایی ندارد و دارای شاخصه‌هایی از جمله ایثارگری، زهد و قناعت، تواضع و صمیمیت، ابتکار و خلاقیت، عزت نفس، گمنامی و دوری از شهرت‌طلبی، مدیریت و تدبیر شایسته، غیرت و جوانمردی، تعهد و وفاداری، صبر و پایداری است که مدیران باید با چنین تفکری در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: اگر تفکر و حضور مقتدر بسیجیان در کشور نبود اکنون مملکت ما به چنین پیشرفت هایی نرسیده بود زیرا تفکر و تشکیلات عظیم بسیج باعث پیشرفت و اقتدار جامعه شده است.

تفکر بسیجی منجر به رشد و تحول جامعه می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته بسیج گفت:واژه مقدس بسیج اولین بار توسط امام راحل(ره) تجلی یافت که اندیشه و اعتقادی است که شریف‌ترین فرزندان این کشور آن را پذیرفته و رفتار علمی و عملی خود را بر اساس آن تنظیم کرده و به برکت حضور آن ها امروز شاهد پیشرفت کشور هستیم.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی » از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در قصرشیرین را دیدار با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، اجرای برنامه های بومی محلی و ورزشی در سطح شهرستان و حوزه های پایگاه های بسیج، ویزیت رایگان بیماران، توزیع کمک های مومنانه و خدمات مشاوره ای به خانواده های ایثارگران نیازمند، برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله در محلات شهر و برگزاری میز خدمت در ادارات در سطح شهر و روستا، سرکشی از مدارس بیان کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha