چلچله ملائک به عقد یکتا درآمد

شمیرانات - ایرنا - سر انجام دختر موسسه خیریه ملائک به نام چلچله با یکتا پسری از خیریه بهشت پیوند آسمانی و الهی خود را بستند و بر سر سفره عقد به جشن نشستند.

به گزارش ایرنا ، چلچله و یکتا پیوند آسمانی و الهی خود بستند. هر دو در دنیای فعلی به جز نیروهای زحمت کش و دلسوز بهزیستی و شیرگاه خواه آمنه و موسسه خیریه ملائک و بهشت امام رضا(ع) و همراهی مردم خیر و دلسوز و نیکوکار را نداشتند.

چلچله ملائک به عقد یکتا درآمد

در این مراسم زیبا بواسطه بزرگی و شأن و عظمت این دو عروس و داماد، امام جمعه محترم تهران حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ابوترابی فرد مراسم عقد ایشان را قرائت نمودند.

علیرضا جاوید از شهرداری تهران ، به همراه ۴۰ تن از فرزندان دختر ملائک و دوستان آقا داماد که از خیریه بهشت در جوی پر از عشق و شوق و امید این زوج گل ریختند و امید کاشتند. همه با شوق مراسمی وصف ناپذیر را شکل دادند که عشق و امید به آینده را زنده کرد و جا دارد از همه مردم خوب ایران اسلامی قدردانی نمود.

نیکوکاران و خیرینی که ۱۸ سال به همراه این زوج جوان بزرگ شدن آن را مشاهده کردند و ثمره عقد آنان را در کنار سفره عقد می دیدند، با اشک و شوق و تشکر و سپاسگزاری از خداوند متعال دلهای خود راهمراه آنان کردند.

خیرین محترم و مسئولان موسسه ملائک ، مراسم آتش بازی در حیاط موسسه و مراسم دف و سنتور نوازی ۴۰ دختر و دوستان چلچه و یکتا و دعاهای خیر همه همراهان محفلی به بزرگی تمام دنیا قشنگ برای این دو زوج مهیا نمودند.

چلچله ملائک به عقد یکتا درآمد

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی ، سرکار خانم موسوی معاونت امور اجتماعی، دکتر نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران و بابایی مدیرکل کودکان در پیام های جداگانه و رئیس و معاونت بهزیستی شمیرانات با حضور خود هدایایی را به این دو زوج اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، مرکز نگهداری دختران و کودکان بی‌سرپرست ملائک قیطریه در شمیرانات که در سال ۱۳۸۸ توسط اکبر کریمی تاسیس شد، امروز دارای ۲۱ دختر است که زیر بال‌های آزادگان و سایه خیران درس می‌خوانند و فن‌ و هنر یاد می‌گیرند و آماده حضور در جامعه و استقلال می‌شوند.

اکبر کریمی (مدیرعامل ملائک) و همسرش، ۱۴ سال از زندگی مشترکشان می گذشت و خبری از هیاهوی کودک در خانه ساکتشان نبود. مرد خواستار فرزندی بود که می توانست سرپرستی آن را از بهزیستی بگیرد و زن مخالف بود.

چلچله ملائک به عقد یکتا درآمد

مرد نذر کرد که خدا به او فرزندی دهد تا به شکرانه آن سرپرستی دختران بی سرپرست را بر عهده بگیرد. روزها گذشت و بالاخره انتظار بر سر آمد و نذرش ادا شد.

وقتی خبر بارداری همسرش را شنید، به شوق پدر شدنش کفش‌های آهنین بر پا کرد و به دنبال مجوز رفت تا از بهزیستی موسسه "دختران بی‌سرپرست ملائک" را بگیرد که سرانجام سال ۱۳۸۹ هنگامی که دخترش «ریحانه» یک ساله بود موسسه را راه‌اندازی کرد و کار را با پذیرش ۱۵ دختر بی سرپرست شروع کرد.

اکنون علاوه بر «ریحانه و شکرانه» دختران بسیاری او را «بابا» صدا می‌زنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha