۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85295334
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال کاسپین پره‌سر گیلان مغلوب مس سونگون شد

رشت - ایرنا - تیم والیبال کاسپین پره‌سر رضوانشهر گیلان در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول کشور مغلوب تیم مس سونگون شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های والیبال کاسپین پره‌سر گیلان و مس سونگون عصر شنبه در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در سالن ورزشی محسنی رضوانشهر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مس سونگون با نتیجه سه بر صفر میزبان خود را شکست داد.

تیم والیبال مس سونگون در دست نخست این دیدار برتر از تیم کاسپین پره‌سر گیلان ظاهر شد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به برتری برسد اما در دست‌های دوم و سوم هر ۲ تیم بازی برابری از خود به نمایش گذاشتند ولی تیم مس سونگون بهتر از فرصت‌ها بهره برد.

تیم مس سونگون در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری رسید و در دست سوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ مقابل تیم کاسپین گیلان پیروز شد تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم والیبال مس سونگون خاتمه یابد.

در پایان هفته دهم رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول کشور، تیم والیبال کاسپین پره سر گیلان با ۱۴ امتیاز در مکان ششم و تیم والیبال مس سونگون با کسب ۲۳ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه نخست این مسابقات قرار دارند.

در رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول مردان کشور، ۲۴ تیم در ۲ گروه ۱۲ تیمی به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کنند.

تیم‌ والیبال کاسپین پره‌سر رضوانشهر در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان، مس کرمان، توپکا بابلسر، مس شهربابک، نام آوران تنکابن، صنعتگران امید تهران، نیروی زمینی، مس سونگون، مهرگان نور، کریمه قم و شهرداری شهر قدس هم‌گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha