۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85264771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال کاسپین پره‌سر گیلان مقابل صنعتگران امید تهران به برتری رسید

رشت - ایرنا - تیم والیبال کاسپین پره‌سر رضوانشهر گیلان در ادامه مسابقات والیبال لیگ دسته اول مردان کشور مقابل صنعتگران امید تهران به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، این دو تیم جمعه‌شب در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول مردان کشور در سالن ورزشی محسنی رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم کاسپین پره‌سر رضوانشهر در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر ۲ حریفش را مغلوب کرد.

تیم والیبال کاسپین پره‌سر در جریان این دیدار در دست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ برابر حریف خود به برتری رسید و تیم صنعتران امید تهران نیز در دست‌های اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ حریفش را مغلوب کرد.

در این دیدار احسان شرکایی به عنوان داور اول، محسن حیدریان به عنوان داور دوم حضور داشتند، ضمن اینکه عباس امانی شهرک به عنوان نماینده سازمان لیگ و بهروز یثربی به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور یافتند.

پیش از این بازی تیم والیبال کاسپین پره‌سر رضوانشهر با یک پیروزی، سه شکست و کسب سه امتیاز در رتبه دهم و تیم صنعتگران امید تهران با سه پیروزی، یک شکست و کسب هشت امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

در رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول مردان کشور، ۲۴ تیم در ۲ گروه ۱۲ تیمی به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کنند.

تیم‌ والیبال کاسپین پره‌سر رضوانشهر در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان، مس کرمان، توپکا بابلسر، مس شهربابک، نام آوران تنکابن، صنعتگران امید تهران، نیروی زمینی، مس سونگون، مهرگان نور، کریمه قم و شهرداری شهر قدس هم‌گروه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha