بسیج گناباد ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد

گناباد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی طی یک سال گذشته (هفته بسیج سال گذشته تاکنون) توسط بسیج به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار علی محبی روز یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج در گناباد افزود: این مبلغ در قالب تسهیلات چهار درصد با بازپرداخت هفت ساله و هر کدام از تسهیلات به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان در شهرستان گناباد پرداخت شد.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از این تسهیلات در ابتدا برای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی ثبت نام شده بود که بعد از بررسی نهایی ۱۱۷ طرح از مزایای آن بهره مند شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: برای جلوگیری از انحراف در هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی به مدت پنج سال بر روند اجرای طرحهای اشتغالزایی نظارت می شود.

محبی افزود:در راستای طرحهای محرومیت زدایی سپاه و بسیج افزون بر ۷۰۰ تن قیر رایگان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد و تعدادی طرحهای عمرانی دستگاههای اجرایی و شهرداریها و دهیاریها با استفاده از این قیر رایگان اجرا شد.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، دوره های بصیرتی و روشنگری سیاسی با موضوع امید آفرینی و تبیین اهمیت شرکت پرشور مردم در انتخابات طی هفته بسیج و چند ماه باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: سپاه و بسیج به هیچ عنوان به نفع و یا علیه نامزدهای انتخاباتی صحبت و یا موضع گیری نمی کنند و امید آفرینی و تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را رویکرد اصلی برنامه های خود قرار داده اند.

محبی با اشاره به برگزاری ۱۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان گناباد از جمله این برنامه ها می توان به آیین بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و تجلیل از پرستاران، اجتماع بزرگ بسیجیان و دیدار فرماندهان رده های بسیج با امام جمعه، کمک به خانواده های نیازمند، تحویل ۲۰ سری جهیزیه به زوجهای نیازمند، برداشت گل زعفران از زمینهای کشاورزی مادران شهدا توسط بسیجیان، برگزار کلاس مشاوره اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه علمی خواهران بسیج ، طرح نیم پلاک (پویش جمع آوری اسناد و آثار شهدای محلات) ، اجتماع دختران حاج قاسم و تجلیل از برترین های قرآنی، برگزاری یادواره شهدا و عطر افشانی مزار شهدا ، ویزیت درمانی رایگان بسیجیان و یادواره خانگی بسیج در منازل شهدا اشاره کرد.

۲۸ آبان تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

۶۰ درصد از جمعیت ۹۳ هزار نفری گناباد در قالب رده ها و پایگاههای مقاومت بسیج سازماندهی شده و فعالند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha