۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85295940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفکر بسیجی در جامعه حاکم است

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبر: 85295940
تفکر بسیجی در جامعه حاکم است

بروجرد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بروجرد گفت: مردم ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند که این مهم نشان می‌دهد تفکر بسیجی بر جامعه حاکم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ احمد حسنوند روز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: اخلاص و توکل به خدا باعث شده که بسیج عزیز شود و هرکس که دارای فرهنگ بسیجی است یک بسیجی محسوب می شود.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است و در هشت سال دفاع مقدس از همه آحاد مردم حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بروجرد اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج در بروجرد ۶۰ برنامه مختلف در شهرستان برگزار خواهد شد که شامل دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ ایثار، غباروربی گلزار شهدا و اجتماع بزرگ بسیجیان در سه آذرماه است.

وی ادامه داد: رژه موتورسواران، اعزام گروه جهادی به روستاها، مسابقه کتابخوانی، یادواره شهدا، غرفه حجاب و عفاف، نشست‎های بصیرتی و اجرای تئاتر از دیگر برنامه‎های این هفته است.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: صعود به قله شیربرفی، یادواره آبروی محله، شب شعر و خاطره نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: هر کجا که بسیج ورود پیدا کرده حل مسئله کرده و بسیج این قابلیت را دارد که همه مردم را برای خدمت به کشور پای کار بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha