استاندار خراسان رضوی: پرستاری یکی از نیکوترین جلوه‌های انسانی است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز پرستار گفت: خدمت به بیماران در ردای مقدس پرستاری با اتکا به روحیه و منش زینبی یکی از نیکوترین و زیباترین جلوه‌های انسانیت است که همه روزه مردم عزیزمان در مراکز درمانی شاهد آن هستند.

به گزارش ایرنا یعقوبعلی نظری در متن پیام خود به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که روز یکشنبه در تارنمای استانداری خراسان رضوی منتشر شد آورده است: پرستاران شریف، با پذیرش این مسوولیت ارزشمند، متعهد شده‌اند تا به بیماران همانند عزیزان خود رسیدگی کنند و در راه بهبود و کسب سلامتی دوباره آنان، اثرگذار باشند.

وی با یادآوری زحمات پرستاران زحمتکش و شریف در دوران شیوع ویروس کرونا افزود: برخی از پرستاران با وظیفه‌ شناسی بی‌بدیل خود و خدمت در خط مقدم مبارزه با این بیماری، از کنارمان پر کشیدند.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت بانوی بزرگ کربلا، اسوه‌ صبر و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها را به مردم شریف استان، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و به خصوص جامعه بزرگ پرستاران زحمتکش خراسان رضوی تبریک و تهنیت عرض می‌ کنم.

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با استاندار خراسان رضوی

همچنین بر اساس گزارش استانداری خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه با حضور در محل دفتر استاندار با یعقوبعلی نظری دیدار و گفت‌ و گو کرد.

استاندار خراسان رضوی: پرستاری یکی از نیکوترین جلوه‌های انسانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیّد رمضان موسوی مقدم در حاشیه این دیدار با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست اظهار کرد: در این دیدار مسایل مرتبط با خانواده ایثارگران با استاندار خراسان رضوی در میان گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این جلسات تاکید ما بر این است تا با استفاده از ظرفیت‌های استانداری، دستگاه‌ها به تکالیف قانونی خود در قبال ایثارگران مثل اجرای قانون جامع ایثارگران، تشکیل جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت متعهد باشند که استاندار خراسان رضوی در این زمینه دغدغه مناسبی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha