هم‌نوایی کودکان آملی با شهدای دانش آموز غزه

ساری- ایرنا - کودکان آملی، امروز یکشنبه با اهدای شاخه های گل بر سر پیکر نمادین شهدای دانش آموز غزه به مقام هم کلاسی های شهید خود ادای احترام کردند تا ضمن محکومیت جنایات فرعون زمان، اسرائیل غاصب صدای کودکان فلسطینی باشند.

به گزارش ایرنا، کودکان و دانش آموزان آملی به همراه خانواده هایشان، در حمایت از کودکان غزه در روز جهانی کودک به منظور اعلام انزجار از اسرائیل و کودک کشی هایش، درکنار پیکر نمادین بی جان کودکان ودانش آموزان بی دفاع فلسطین اشک ریختند وبا اهدای گل به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

دانش آموزان آملی در این تجمع مردمی و باشکوه، علیه رژیم صهیونیستی، در میدان قائم (عج) این شهر شعارهایی سر دادند.

قدم های کوچک اما استوار این راهپیمایان چشم هرکسی را خیره می کند؛ تعجبی هم ندارد، این خاک، این قدم ها را می شناسد، اینها همان هایی هستند که سالیانی قبل پدرها و برادرهایشان در کودکی و نوجوانی به جنگ حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس رفتند تا این سرزمین سرفراز بماند.

بر پیشانی این راهپیمایان، همچون بزرگترهایشان سربندهایی با جملاتی چون "نصر من الله و فتح قریب"، "یا حسین (ع) "، "یازهرا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ برآمریکا" بسته شده بود و در دست هایشان پلاکارد هایی با مضامین "اسراییل کودک کش نقش بسته است.

یکی در بغل مادر، در همراهی با والدینش مرگ بر اسرائیل می گوید، دیگری در کالسکه خانواده را همراهی می کند؛ آن طرف تر دانش آموزی است که سربند به پیشانی شعار می دهد و آن یکی پرچمی که زورش هم نمی رسد آن را محکم نگه دارد، در دست گرفته است.

صرف نظر از جلوه های حضور کودکان در راهپیمایی ضدصهیونیستی شهر آمل، حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان و نیروهای مسلح نیز در این مناسبت ویژگی های خاص خود را دارد.

هم‌نوایی کودکان آملی با شهدای دانش آموز غزه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha