خلق زیباترین تابلوی همدردی از مظلومان غزه در راهپیمایی غرب مازندران+فیلم

نوشهر - ایرنا - شهروندان غرب مازندران امروز شنبه همپای دیگر هموطنان خود با برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی، زیباترین تابلوی همدردی و همراهی و حمایت از مظلومان غزه را خلق کردند.

به گزارش ایرنا، مردم مومن و انقلابی شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر واقع در غرب مازندران در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

این راهپیمایی در مقابل مساجد جامع، میادین مرکزی و خیابان های اصلی این شهرستان ها با حضور گسترده آحاد مردم برگزار و در پایان راهپیمایی قطعنامه ای قرائت شد و حاضران با فریاد " الله اکبر خامنه‌ای رهبر" بندهای آن را تایید کردند.

اهالی غرب مازندران امروز همزمان با سایر هموطنان در سراسر کشور با سردادن شعارهای مرگ بر صهیونیستها انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند و با فریاد خود خواهان پایان عمر صهیونیست شدند.

ای فلسطین در بند، زمزمه های بودنت را در تاریخ می بینم، همه می خوانند و همه می نالند. ای فلسطین بر غرورتان و بر شوکتتان باید بالید، استقامتتان پایدار و جاودان خواهد ماند. آری! تاریخ هرگز نخواهد مرد و تو همیشه خواهی ماند.

امروز یک ورق تاریخ را به تو می سپارند تا تو در تاریخ بمانی. که می مانی و شک نداریم که طوفان الاقصی تان، طوفان به‌پا می کند.

این روزها زمان همدردی و حمایت جهان از توست، امروز همه ایران همه آمدند تا به بودنت درود بفرستند و مرگ را نثار اشغالگران کنند، نفرین بر جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اشغالگر و حامیان شرق و غرب.

به طور قطع با عملیات طوفان الاقصی این لکه سیاه استبداد و استعمار امریکایی در منطقه محو خواهد گشت و کشتزار زیتون دوباره با خون فرزندان رشید غزه رونق و خاورمیانه در پیروزی آن جان دوباره خواهد گرفت، دیری نمی پاید که پیروزی فلسطین سرمشق دیگر ملت ها خواهد شد.

امام جمعه نوشهر در حاشیه این راهپیمایی گفت: صهیونیست ها با جنایات هولناک در غزه روی جنایتکاران تاریخ را روسفید کردند و به طور قطع با این اقدامات غیرانسانی، بیشتر مقدمات شکست شان را فراهم می کنند.

خلق زیباترین تابلوی همدردی از مظلومان غزه در راهپیمایی غرب مازندران+فیلم

آیت الله محمود مشایخ در گفت و گو با ایرنا افزود : عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و امروز هرچه در این جنگ دست و پا می زنند نمی توانندجبران کنند و با این جنایات، خاکروبه بر سرشان می ریزند.

وی اظهارداشت: امروز شعار مرگ بر اسراییل شعار جهانیان شده و همه قاره ها علیه آنان خروش برداشتند و مظلومیت غزه را فریاد می زنند و امروز ایران یکپارچه با حضور گسترده شان همراهی و همدردی و حمایت از مظلومان غزه را اعلام داشتند و این حمایت ها تا نابودی این رژیم اشغالگر ادامه دارد.

وی تصریح کرد : این راهپیمایی در واقع رسانه است و فریاد مظلومیت آنان را بار دیگر به گوش جهانیان رساند و شهروندان نوشهری امروز با حضور گسترده در این رویداد سیاسی یکبار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم و انزجار خود را نسبت به کودک کشی های صهیونیست ها اعلام کردند.

خلق زیباترین تابلوی همدردی از مظلومان غزه در راهپیمایی غرب مازندران+فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha