جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مشهد روز یکشنبه با رقابت ۵۶ قصه‌گو آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این جشنواره با شعار «با قصه لبخند بسازیم» امروز ۲۸ آبان ماه در مشهد آغاز و اختتامیه آن نیز فردا ۲۹ آبان ماه با معرفی برگزیدگان برگزار می شود.

دبیر این جشنواره و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فراخوان این جشنواره اوایل شهریور ماه جاری اعلام شد و هزار اثر از استان به دبیرخانه جشنواره رسید.

محبوبه بزم آرا افزود: ۴۰۰ اثر از این تعداد در استان خراسان رضوی پایش و داوری شد که از این تعداد ۵۶ اثر انتخاب شده طی روزهای یکشنبه (امروز) و دوشنبه ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره در بخش های بزرگسالان، پدربزرگ ها، ملی- آیینی و سنی، زبان اشاره، مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها، طنز و لبخند، سردار سلیمانی، کسب و کار، نیروی انتظامی و بخش جنبی غزه برگزار می شود.

دبیر بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی ادامه داد: در مجموع ۱۸ نفر از استان به مرحله بین المللی این جشنواره راه می یابند و برگزیدگان فردا ۲۹ آبان ماه معرفی می شوند.

بزم آرا گفت: بخش بین المللی جشنواره قصه گویی نیز «شب یلدا» در تهران برگزار خواهد شد.

مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha