۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85296228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سپاه ناحیه ثارالله شیراز در هفته بسیج ۶۰۰ ویژه برنامه اجرا خواهد کرد

شیراز- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: در هفته بسیج امسال یعنی از ۲۹ آبانماه جاری تا پنجم آذر، ۶۰۰ ویژه برنامه از سوی این ناحیه برای اجرا پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محسن محمدی، روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این برنامه ها با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه‌های مقاومت و معاونت‌ها و در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی، تربیتی، خاص جهاد تبیین و خدمات رسانی به مردم محروم پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در هفته بسیج امسال شاهد برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی خواهیم بود و در قالب ارودهای جهاد سازندگی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

او اظهار کرد: در موضوع رزمایش جهادگران فاطمی شاهد افتتاح پنج باب منزل محرومین خواهیم بود، آغاز آیین مرمت ۳۰ باب منزل محرومان، برگزاری ۱۷ میز خدمت در طول هفته بسیج، افتتاح پنج پروژه اقتصاد مقاومتی شامل کارگاه‌های خیاطی و عرصه‌های دیگر و افتتاح آسفالت های روستایی در بخش ارژن و خانه زنیان از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج امسال شاهد آن خواهیم بود.

سپاه ناحیه ثارالله شیراز در هفته بسیج ۶۰۰ ویژه برنامه اجرا خواهد کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: از ابتدای امسال تاکنون به برکت حضور فعالانه بسیجیان در عرصه سازندگی اتفاقات بسیار خوبی را در استان شاهد بودیم از جمله در عرصه حرکت‌های جهادی ۳۵ هزار بسته معیشتی و نزدیک به ۸۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ محمدی، با اشاره به تامین و توزیع ۶۲ سری جهیزیه بین زوج‌های کم برخوردار افزود: در هفته بسیج امسال نیز شاهد آزادسازی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد، توزیع بیش از ۲۰۰ بسته چادر در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه خواهیم بود.

وی افزود: افتتاح دارالقرآن کریم سپاه ناحیه ثارالله به نام دارالقرآن کریم کوثر از دیگر برنامه های هفته بسیج امسال است که در کنار آن شاهد برگزاری مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات قرآنی بسیج نیز خواهیم بود که در این مراسم از ۶۸ نفر از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

او اظهار کرد: برگزاری جشن بسیجیان زینبی، یادواره شهدای شهدای کارگر، مدافع سلامت و شهدای سایر اقشار، اجرای برنامه خداقوت بسیجی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج، تجلیل از رزمندگان، پیاده‌روی خانوادگی در باغ جنت، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، افتتاحیه سالن ورزشی، برگزاری جشنواره ورزشی، برگزاری همایش سرو قامتان بسیج، مسابقه بهترین تیتر هفته بسیج ویژه اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته بسیج توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha