اهتمام ویژه شهرداری تهران به ارتقای سطح زندگی شهروندان با تکمیل سریع طرح‌ها

تهران بزرگ - ایرنا - معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اهتمام ویژه شهرداری پایتخت برای ارتقای سطح زندگی شهروندان، بر سرعت بخشیدن به تکمیل طرح‌های در حال اجرا در همه مناطق شهر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، عباس شعبانی روز دوشنبه در بازدید میدانی از طرح‌های بهسازی میدان ارگ و زیر گذر گلوبندک، ورزشگاه امامزاده یحیی، تالار یاس، باغ راه محور امید و سایر طرح های درحال انجام در منطقه ۱۲ بر ضرورت شتاب در رفع عقب ماندگی های مربوط به طرح های درحال انجام در راستای تقوت سطح خدمت رسانی به شهروندان تأکید کرد.

وی با اشاره به شروع بازدید های ۳۶۰ درجه در مناطق ۲۲ گانه، این اقدام را روند روبه جلویی در راستای ارتقا وضعیت خدمت رسانی به شهروندان دانست و افزود: با توجه به نیاز های موجود در منطقه ۱۲ لازم است این طرح در مراکز پر جمعیت و با اهمیت موجود در این منطقه بصورت ویژه اجرا شود.

شعبانی با بیان اینکه راضی شدن به وضع موجود ما را از حرکت رو به جلو به ویژه در حوزه های نگهداشتی باز می دارد، گفت: باید در برنامه ریزی ها و مسائل بودجه محور به سمتی حرکت کنیم که وضعیت نگهداشتی شهر را ارتقا دهیم.

معاون شهردار تهران گفت: با ارتقا سطح نگهداشت در شهر، مردم درک بهتری از خدمات شبانه روزی ارائه شده توسط واحد های مختلف خدمت رسانی در شهرداری پیدا خواهند کرد که در همین راستا نیاز است قدرت اجرایی و توان خدمت رسانی خود را افزایش دهیم.

اهتمام ویژه شهرداری تهران به ارتقای سطح زندگی شهروندان با تکمیل سریع طرح ها

به گفته وی، جلسات نظارت میدانی و ستادی جلساتی تذکر محور در جهت افزایش تلاش های شبانه روزی در حال انجام در مناطق ۲۲ گانه است که ما را در شناسایی مشکلات و رفع موانع موجود با سرعت بیشتری یاری خواهد رساند.

شهردار منطقه۱۲ نیز گفت: این منطقه در مقام جسم تاریخی کلانشهر تهران قرار دارد و مهمترین اهمیت این منطقه اتصال دوره کهن به عصر مدرن است.

۷۱ طرح توسعه ای در قلب تهران

وحید رضا انارکی محمدی افزود: منطقه ۱۲ با داشتن یک هزار و ۶۰۰ هکتار مساحت و با ۷۱ طرح توسعه محله ای در حال انجام و اتمام یافته رتبه یازدهم را در بین مناطق ۲۲ گانه دارا است.

شهردار منطقه۱۲ گفت: کمبود نقدینگی و درآمد در همه طرح های عمرانی و نگهداشتی، رفع سد معبر اصناف و دستفروشان، رفع کمبود اعتبار بویژه در حوزه های تخصصی زیباسازی شهر و مسائل مربوط به ایمن سازی ساختمان ها و املاک نا ایمن پر خطر از مهمترین چالش های موجود در این منطقه است که نیازمند رسیدگی و در نظر گرفتن برنامه های ویژه در این خصوص است.

همچنین مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ نیز در این نشست از رفع ۲۱۹ مشکل شناسایی شده در این منطقه طی بازه زمانی یک هفته و رفع ۳۶ مورد باقی مانده در طی هفته های آتی خبر داد و گفت: با بازدید های ۳۶۰ درجه صورت گرفته در این منطقه ۶ هزار و ۵۰۰ نقطه هدف گذاری شد که در چند ماه باقی مانده از سال ۱۴۰۲ و همزمان با ایام اجرای طرح استقبال از بهار موارد احصا شده برطرف می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha