۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85296826
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چراغ سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر گلستان روشن شد

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبر: 85296826
چراغ سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر گلستان روشن شد

گرگان- ایرنا- چراغ سی‌ و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان امروز دوشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگان روشن شد و اثر نمایشی «آقا لیلا» به کارگردانی مجید بیکی در سالن نگاه روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ظهر دوشنبه جمعی از مسئولان، هنرمندان و اهالی هنر تئاتر بار دیگر گرد هم آمدند تا برای سی‌وچهارمین مرتبه جشنواره تئاتر گلستان را برگزار کنند.

امروز دوشنبه نمایش «آقا لیلا» به نویسندگی مهرداد کوروش‌نیا و کارگردانی مجید بیگی ساعت ۱۲، «کشتی» به نویسندگی و کارگردانی محسن مقامی ساعت ۱۷ در سالن نگاه و نمایش «پینو» به نویسندگی و کارگردانی محمد شکری ساعت ۲۰ در سالن اصلی به روی صحنه خواهند رفت.

نمایش خیابانی «میم» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی مبینا کلبادی ساعت ۱۷ و «سهراب روزگار ما» به نویسندگی مهدی خاتمی و کارگردانی هومن شهرستانی ساعت ۱۸:۳۰در محوطه تالار در محوطه تالار اجرا می شوند.

جلسه نقد و بررسی نمایش «آقا لیلا» ساعت ۱۳:۳۰، «کشتی» ساعت ۱۹ و «پینو» پس از اجرای آن با حضور هنرمندان و مخاطبان برگزار خواهد شد.

همچنین در دومین روز از جشنواره (سه شنبه ۳۰ آبان ماه) سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی میزبان نمایش «کیلومتر ۹۴۴» به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی محمدرضا مولودی در ساعت ۱۷ و در سالن اصلی تالار میزبان «مرثیه ای برای توماس کوچولو» به کارگردانی امیرحسین صیدآبادی ساعت ۲۰ خواهد بود که نقد و بررسی نمایش «کیلومتر ۹۴۴» در ساعت ۱۹ و نمایش «مرثیه ای برای توماس کوچولو» پس از پایان اجرا در سالن نگاه با حضور علاقه مندان تئاتر برگزار می شود.

نمایش خیابانی «دخترک و مجسمه» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی حسن رجب‌پور در ساعت ۱۶و «نقل نقل» به نویسندگی و کارگردانی محمدنقابی در ساعت ۱۸:۳۰ در محوطه تالار اجرا خواهد شد.

روز چهارشنبه سومین روز جشنواره نمایش «آتلان در سرزمین شمالی» به نویسندگی و کارگردانی شهروز ایری ساعت ۱۲ در سالن اصلی فخرالدین اسعدگرگانی به روی صحنه خواهد رفت و نقد و بررسی این اثر در ساعت ۱۳:۳۰ در سالن نگاه خواهد بود.

نمایش «بی هوده» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی هم در این روز ساعت ۱۷ در سالن نگاه به روی صحنه می رود و نقد و بررسی آن ساعت ۱۹ برگزار می شود.

سومین نمایش این روز «جعبه چوبی» به نویسندگی و کارگردانی عباس محمدی بوده که ساعت ۱۸:۳۰ روبروی محوطه تالار اجرا خواهد داشت.

و آخرین نمایش سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان «به دنبال پر سفید» به نویسندگی و کارگردانی فائزه نوآبادی بوده که ساعت ۲۰ به روی صحنه رفته و پس از پایان اجرای آن نقد و بررسی می شود.

اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان روز پنجشنبه دوم آذرماه با حضور مسوولان و هنرمندان استانی در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha