استقبال استاندار فارس از پیشنهاد تاسیس مرکز رشد در فرهنگسراها

شیراز- ایرنا- استاندار فارس در جریان بازدید از سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از پیشنهاد تاسیس مرکز رشد در فرهنگسراها با مشارکت شهرداری‌ها استقبال کرد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز دوشنبه در جریان این بازدید در گفت و گو با پژوهشگران بسیجی گفت: باید اقداماتی انجام دهیم تا برخی امکان و تجهیزات در مسیر استفاده صحیح قرار گیرند.

وی، خواستار ورود سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس برای حل مشکل ترافیک شهری و خشکسالی شد و ادامه داد: همانند اقداماتی که از روی عقیده و با انگیزه و هدف انجام می‌دهید، در زمینه علمی، پژوهشی و فناوری نیز با هدف و انگیزه الهی وارد شده‌اید و این حرکت منجر به رشد و توسعه جمهوری اسلامی خواهد شد.

او اظهار کرد: در زمینه‌های مختلف نیازمند همکاری شورا و هیات اندیشه ورز سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری هستیم و مدیریت استان آمادگی دارد که در زمینه برپایی نمایشگاه‌های ارائه توانمندی، حمایت لازم را از این سازمان انجام دهد.

استقبال استاندار فارس از پیشنهاد تاسیس مرکز رشد در فرهنگسراها

استاندار فارس گفت: در حوزه های مختلف، توانمندی های زیادی وجود دارد و در مقابل نیازمندی هایی هم هست اما از یکدیگر بی خبرند، این مرکز در این زمینه جلودار شود و بروز نیازهای مبتنی بر توانمندی ها را اجرایی کند.

ایمانیه افزود: قطعا با تحقق این موضوع زمینه هایی فراهم می‌شود که شاهد مهاجرت معکوس نخبگان و جوانان خواهیم بود.

وی، با اشاره به مبحث زمین خواری گفت: زمین خواری همانند تخریب باغات یکی از عمده مشکلات است که لازم است سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با استفاده از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در این زمینه نیز ورود کند.

استاندار فارس افزود: به عقیده برخی از نخبگان دانشگاهی مشکل ترافیک شهر شیراز با مدیریت قابل حل است و از طرفی کمبود نیرو و تجهیزات در نیروی انتظامی نیز محسوس است که باید در این زمینه به شکل هوشمند و نرم افزاری اقدام شود.

ایمانیه گفت: در زمینه خشکسالی نیز می توان به نتایج رضایت بخش بارورسازی ابرها اشاره کرد که بنا به اعلام دستگاه های ذیربط، این کار نتیجه بخش بوده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم نیازمند فضای فیزیکی و همکاری فرا دستگاهی هستیم و همکاری و مشارکت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان با وزارت نیرو در زمینه‌های علمی و فضای فیزیکی به کاهش خشکسالی کمک شایانی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha