۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85297695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه ملزومات جهیزیه قزوین برای زوج های جوان راهگشاست

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه که عصر روز گذشته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شده زمینه خوبی را برای شهروندان، به خصوص زوج های جوان در خصوص تهیه وسایل ضروری و موردنیازشان فراهم کرده است.

احمد خورگامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این نمایشگاه به منظور حمایت از کالاهای ایرانی و تشویق و رغبت شهروندان برای خرید این نوع محصولات بوده و به همین منظور نیز در طول مدت نمایشگاه، کالاهای عرضه شده با تخفیفات پنج تا ۱۵ درصدی همراه است.

وی اضافه کرد: ۵۵ شرکت و تولید کننده داخلی و نیز از استان های همجوار قزوین کالاهای خود از قبیل لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی و دستباف، لوازم آشپزخانه، لوستر سرویس و کالای خواب خود را در این نمایشگاه به معرض دید خریداران و شهروندان قرار داده اند.

به گفته وی، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌ کننده، آشنایی مردم با آخرین نوع محصولات تولیدی، ایجاد فضای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز از جمله اهداف مهم برپایی این نمایشگاه است.

خورگامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ملزومات جهیزیه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و تا سوم آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

وی یادآور شد: در این رابطه بایستی اذعان کرد که این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را برای زوج های جوانی که در آستانه ازدواج قرار دارند، فراهم کرده تا نیازهای ضروری خود را در حوزه کالاهای مورد نیاز و ضروری خود را با وجود تنوع کالاها، با قیمت های مناسب تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اشاره به اینکه برخی از مشارکت کنندگان در این نمایشگاه فروش اقساطی نیز دارند، تاکید کرد: در این نمایشگاه همچنین غرفه ای به موسسه خدمات ازدواج آسان اختصاص داده شده تا خدماتی نظیر تهیه تالار و تشریفات، مزون، سالن زیبایی و سایر موارد مربوط به ازدواج زوج ها را با قیمت ها بسیار مناسب به متقاضیان معرفی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha