گرامیداشت روز پرستار از سوی نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق

تهران- ایرنا- به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران مرکز پزشکی هلال احمر در کربلا توسط نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران مرکز پزشکی هلال احمر در کربلا توسط نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق قدر دانی شد.

به همین مناسبت و روز پرستار حجت الاسلام حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با حضور در مرکز پزشکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان این مرکز از پرستارانی که به زائران اعتاب مقدسه در عراق خدمت می کنند تقدیر کرد.

وی با بیان روایت مَنْ سَعیٰ لِمَرِیضٍ فِی حَاجَةٍ ـ قَضَاهَا أوْ لَمْ یَقْضِهَاـ خَرَجَ مِنْ ذُنُوبِهِ کَیَوْمٍ وَلَدَتْهُ أُمُّهُ (هر کس برای نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد، چه نسازد، مانند روزی است که از مادرش زاده شده و گناهانش پاک می‌شود)، گفت: قدردان جایگاه خود باشید چرا که شما به زائران امام حسین (ع) خدمت می کنید و قطعا در ثواب زیارت آنها شریک هستید.

بهجتی روز پرستار را به پرستاران و کادر درمان مرکز پزشکی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کربلا تبریک گفت و با اهدای هدایای معنوی از خدمات و زحمات پرستاران تجلیل به عمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha