جهاد آبرسانی در ۵۷ روستای محروم زنجان اجرا شد

زنجان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با هدف عدالت افزایی و محرومیت زدایی جهاد آبرسانی در ۵۷ روستای محروم استان زنجان اجرا شد.

به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی موفق استان زنجان افزود: همچنین تفاهم نامه میان بسیج سازندگی سپاه و آبفا استان به ۱۵۷ روستا جهاد آبرسانی اجرا و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در ۵۶ روستا تا پایان سال این طرح عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات ارزنده‌ای توسط بسیج صورت گرفته است، اضافه کرد: خوشبختانه این فعالیت‌ها رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشته است، همچنان که ایشان در دیدار با فرماندهان به این موضوع اشاره کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از حوزه سازندگی ومحرومیت‌زدایی به عنوان یکی از عرصه‌های موفق بسیج یاد کرد و افزود: همه کارهای جهادگران توسط مقام معظم رهبری مهر تایید خورده است و بدون شک بسیجیان جهادگر در عصر حاضر نیز همانند دوران دفاع مقدس به فعالیت خود برای کمک به حل مشکلات ادامه می‌دهند.

سردار کرمی در ادامه سخنان خود به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن با همه تهدیدات و تحریم‌ها می‌خواهد اراده ملت ایران را بشکند و تلاش می‌کند با تحریم‌ها مردم را فلج کند، اما مردم راست قامت در مقابل این توطئه‌ها ایستاده و مجاهدت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جهادگران در عرضه جهاد کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند گفت: فعالیت‌های جهادگران مربوط به حوزه خاصی نیست و در تمام حوزه‌ها بدون هیچ چشم داشتی حضور فعال و چشمگیر دارند.

در ادامه نیز دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان از بهسازی ۳۵۰ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح در ۱۰۰ روستای محروم استان اجرا شده است.

داوود صدرخانی با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس اجرا می‌شود، اضافه کرد: در قالب این طرح رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان از تابستان ۱۴۰۲ با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانش‌آموزی، سازمان بسیج دانشجویی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گروه‌های خدام دانش‌آموزی، خیرین و سایر ارگان‌ها اجرا و ادامه دارد، اضافه کرد: بنای سپاه اجرای این طرح در همه مدارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha