۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85297975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴هزار میلیارد ریال اعتبار به برق رسانی مجتمع بندری نگین بوشهر اختصاص یافت

بوشهر-ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح برق رسانی مجتمع بندری نگین، فرآیند آغاز عملیات اجرایی این طرح اکنون در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد شکیبی نسب" روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح اکنون در مسیر برگزاری انتخاب مشاور نظارت بوده که پس از انتخاب مشاور ذیصلاح، انجام اصلاحات و بروز رسانی مطالعات مربوطه و تهیه اسناد مناقصه تا پایان سال انجام می‌شود.

وی افزود: پس از تهیه اسناد مناقصه، فرآیند انتخاب پیمانکار ذیصلاح توسط معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی این استان انجام خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: مجتمع بندری نگین فرصتی طلایی برای بوشهر است که مجوز لازم جهت احداث تاسیسات زیربنایی، آب، برق، گاز و فیبرنوری در سفر اخیر معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی به استان گرفته شده است.

وی یادآورشد: این مجتمع بندری اکنون به یکی از کانون‌های مهم و جذاب سرمایه‌گذاری در جنوب کشور تبدیل شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در این راستا جاده دسترسی آن نیز با سرعت قابل قبولی در حال احداث است و موافقت های لازم جهت آغاز فاز دوم طرح احداث تاسیسات زیربنایی نگین انجام شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: در این مجتمع بندری، طرح احداث پایانه صادرات و ترانزیت با سرعت خوبی در حال اجرا است که پیش بینی شده سال آینده افتتاح شود.

وی ادامه داد: در مجموع در استان بوشهر اقدام های لازم در راستای اقتصاد دریامحور انجام شده و در نیمه دوم امسال نیز عملیات اجرایی چند طرح جدید در بنادر استان با حضور مقام های کشوری و استانی آغاز می شود.

شکیبی نسب ادامه داد: در موضوع ساماندهی تاسیسات دریایی و آغاز عملیات اجرایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر نیز بخش دریایی آن به اتمام رسیده و انتظار داریم سالن آن نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha