سازو کارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

نوشهر- ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : باید از هم اکنون همه ساز و کارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم شود.

به گزارش ایرنا، قاسم عزیزاده گرجی روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری جدید چالوس افزود: این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته متفاوت بوده چرا که رهبر فرزانه انقلاب در نیمه نخست سال چهار راهبرد اصلی که رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برای حضور بیشتر مردم در این همایش ملی سیاسی است را مشخص کرده اند.

وی تاکید کرد: همه مسوولان امر باید برای تحقق این چهار راهبرد ارایه شده از سوی رهبر معظم انقلاب، به صورت جدی پای کار بیایند و ضمن آنکه باید از مسوولان امر در این منطقه بابت انتخاب معتمدین و شکل دهی هیات اجرایی انتخابات قدردانی کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد : امروز دشمن پیشدستانه درصدد سم پاشی بوده چرا که همه اهداف ایادی استکبار جهانی آن است تا بی اعتمادی میان مردم نسبت به مسوولان که بزرگ ترین سرمایه اجتماعی است ایجاد نماید بنابراین همه این موارد را باید مدیریت کنند.

عزیززاده گرجی افزود : مردم به عنوان ولی نعمت در نظام اسلامی هستند و همانطوری که همه ما دیدیم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روزهای اخیر همانند ۲۲ بهمن هرسال به خیابان ها آمدند و لایق بهترین خدمات هستند.

وی اظهار کرد : این میزها هیچگاه ماندگار نیست چرا که اگر بود امروز به ما نمی رسید بنابراین مسوولانی که به تازگی در این جایگاه قرار می گیرند باید جریان های خدمات رسانی گذشته را با شتاب پیش ببرند و در شرایط کنونی بهترین ابزار ریاست مسوولان سعه صدر آنان است به عبارتی مهم ترین ویژگی مسوولان صبر و شکیبایی، گشاده رویی در برابر مردم است.

وی گفتمان اصلی دولت سیزدهم توزیع عادلانه خدمات و در کنار مردم بودن دانست و گفت : رییس جمهوری مردمی شبانه روز در کنار مردم، بامردم و همراه این ملت بوده است و در سیل اخیر هم که در شرق، مرکز و غرب استان به وقوع پیوست وزیر کشور از نزدیک از نقاط سیل زده بازدید کردند و پای درد و دل سیل زدگان نشستند و امیدوارم به زودی با اختصاص اعتبار گام های موثری برای جبران سیل این منطقه برداشته شود.

سازو کارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

امام جمعه چالوس هم گفت : این انتصاب ها دایمی نبوده و بنابراین مسوولانی که در این نظام چنین مسوولیتی عهده دار می شوند باید از این فرصت های طلایی بهره ببرند و امروز در دورانی بسر می بریم که در کوی و برزن بوی شهدا و شهادت می دهد و همه مسوولان باید در این راه گام بردارند.

حجت الاسلام سیدداود موسوی افزود : چالوس قدمگاه ۲۱ هزار شهید استان های شمالی بوده و پل ارتباطی سه استان تهران، گیلان و گلستان است و به لحاظ زیر ساختی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد اگرچه باید از استاندار مازندران بابت استقرار دفتر استانداری غرب استان قدردانی کرد اما باید این امکانات و خدمات تقویت شود.

سازو کارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

سرپرست جدید فرمانداری چالوس هم گفت : موثرترین راهکار برای مبارزه با آمریکا خدمت صادقانه به ملت است موضوعی که بارها رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند.

محمد شریفی افزود : امروز مسوولان باید به گونه ای که خدمات ارایه دهند که در قلب ملت جای گیرند و در اغتشاشات سال گذشته هم تحقیقاتی صورت گرفت در برخی از شهرستان ها ملت از مسوولان رضایت داشتند و اگر ما حکم نوکری مردم را داریم این نباید فقط به لفظ و زبان باشد بلکه باید در عمل هم اینگونه باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه الطاف الهی، همراهی و همکاری مسوولان و انسجام رویه بتوان چالوس را آنچه که در شان و زیبنده مردمان منطقه است به جایگاه واقعی اش ارتقا داد.

در این نشست از خدمات سه ماهه رستم زرودی سرپرست فرمانداری چالوس قدردانی و با ابلاغ حکم استاندار مازندران محمد شریفی عهده دار این مسوولیت شد.

شریفی تاکنون مدیریت ادارات ارشاد اسلامی چالوس، رامسر، بخشداری سلمانشهر، فعالیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و تبلیغات اسلامی نوشهر را در کارنامه کاری اش ثبت کرده است.

شهرستان چالوس با برخورداری از سه نقطه شهری شامل هچیرود، چالوس و مرزن آباد و ۱۶۸ روستا در غرب مازندران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha