کنایه مهاجم اسبق یونایتد به رشفورد؛ «مسی و رونالدو یک فصل هم افت نکردند!»

تهران- ایرنا- عملکرد ناامیدکننده مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری، سبب تشدید انتقادات از او شده است.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، این هفته‌ها خلاف فصل گذشته، خبری از آن مارکوس رشفورد آماده و گلزن در ترکیب یونایتد نیست؛ مهاجمی که فصل قبل با زدن ۳۰ گل ستاره تیم اریک تن‌هاخ و اولدترافورد بود، در ۱۶ بازی گذشته در فصل جدید تنها یک بار موفق به گلزنی شده است!

روند ناامیدکننده ستاره ۲۶ ساله یونایتد در شرایطی است که او تابستان سال گذشته قراردادش را تمدید کرد.

اندی کول، مهاجم اسبق منچستریونایتد در مصاحبه‌ای به انتقاد از رشفورد پرداخت و گفت: او فصل قبل فوق‌العاده بود. واقعا دلیل افت او را نمی‌دانم. رشفورد در فصل جدید شبیه دو فصل قبل و ناامیدکننده بوده است.

کول اضافه کرد: برای اینکه بازیکن بزرگی باشید نباید یک فصل هم وقفه بین درخشش‌تان بیندازید. عملکرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را ببینید، آنها یک فصل هم افت نکردند و حدود ۲۰ سال در بالاترین سطح بازی کردند. برای اینکه یک ستاره بزرگ باشید، باید اینطور بازی کنید.

کنایه مهاجم اسبق یونایتد به رشفورد؛ «مسی و رونالدو یک فصل هم افت نکردند!»

وی اظهار داشت: فقط مارکوس می‌داند که در حال حاضر در سرش چه می‌گذرد. فرم او در چهار یا پنج سال گذشته متناقض بوده و بالا و پایین زیادی داشته است. اگر من در ۱۶ بازی تنها یک گل می‌زدم، بلافاصله به دنبال نقاط ضعفم در نوع و نحوه تمرین و یا هر چیز دیگری می‌گشتم تا هر کاری که لازم هست را دوباره انجام دهم و به فرم خوب برگردم.

راشفورد پس از همراهی انگلیس در بازی‌های ملی، آخر هفته به اردوی یونایتد ملحق می‌شود تا برای بازی با اورتون در لیگ برتر آماده شود؛ مسابقه‌ای که هواداران منچستر امیدوارند بتوانند شاهد یک مهاجم متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha