فرمانده سپاه استان: یک سوم یزدی‌ها در ۹۰۰ پایگاه بسیج سازماندهی شدند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون یک سوم یزدی‌ها در ۹۰۰ پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی در ۱۲ شهرستان استان سازماندهی شدند.

سردار " حسین زارع کمالی " روز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای بسیج در قالب ۲۲ قشر، سالیانه بر حسب علاقه به صورت داوطلبانه در برنامه‌های مختلف مشارکت و ماموریت دینی، ملی و انقلابی خود را مخلصانه انجام می‌دهند.

وی با تبریک هفته بسیج و قدردانی از اقشار مختلف که در ارتباط با این نیروی مردمی و انقلابی هستند ادامه داد: در سند چشم انداز ۱۰ ساله بسیج ماموریت‌هایی در ۱۱ قرارگاه دنبال می‌شود که ماموریت اصلی کمک به دستگاه‌های اجرایی در حل بحران‌ها و مشکلات و خدمت به مردم است.

این مسئول بیان کرد: از قرارگاه‌های مهم و فعال بسیج، قرارگاه جذب و تحقق بسیج و کار سازماندهی مردم است که کار عضویت اقشار مختلف در قالب یک برنامه مدون با همکاری و پیگیری پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی و نواحی زیرپوشش انجام می‌شود.

زارع کمالی بیان کرد: نیروهای جانبرکف بسیج در کنار دولت و مسئولان در راستای خدمت به مردم و کشور بر حسب ضرورت از هیچ تلاشی در عرصه‌های مختلف دریغ ندارند و ماموریت‌های دینی، ملی و انقلابی خود را با کمال افتخار انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: تمام پایگاه‌های مقاومت در مناطق شهری و روستایی سالیانه آماده استفاده از دیدگاه، طرح‌ها و تجربه‌های اقشار مردم مومن و ولایتمدار هستند که می‌توان از آن در راستای خدمت به کشور و جامعه اسلامی بیش از گذشته استفاده کرد.

هفته بسیج از ۲۹ آبان با ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در استان یزد آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha