۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85299268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۹ دستگاه رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های توزیع برق در زنجان نصب شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت:‌ ۱۱۹ دستگاه پست جدید رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های توزیع برق از مهرماه امسال در مناطق مختلف استان نصب شد.

پیام جوادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به همین منظور ۳۷ پست هوایی جدید در استان نصب شد، افزود:‌ در طرح جهادی ریشه کنی ضعف ولتاژ شبکه های توزیع نیروی برق استان که از ابتدای مهرماه امسال به مرحله اجرا درآمده، نصب و راه اندازی ۱۵۱ دستگاه پست جدید پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از برق مصرفی در زنجان مربوط به مناطق تحت پوشش امور برق اشراق است،‌ اظهار داشت:‌ در این مناطق، صنایع بزرگی، مصرف کننده انرژی برق هستند که این امر اهمیت رفع ضعف ولتاژ شبکه توزیع برق را مضاعف کرده است.

جوادی هدف از اجرای طرح جهادی ریشه کنی ضعف ولتاژ را تامین شبکه برق پایدار و جلب رضایت مشترکان این انرژی ذکر کرد و یادآور شد:‌ در این طرح ۱۷ پست جدید در حوزه امور برق اشراق زنجان نصب می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد انرژی برق توزیعی استان در بخش صنعت مصرف می شود، تصریح کرد: رفع مشکلات و ضعف ولتاژ برق و داشتن شبکه برق پایدار در بخش صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و موجب رشد و توسعه تولید و پویایی اقتصاد می شود.

جوادی میزان پیشرفت طرح جهادی رفع ضعف ولتاژ را در حال حاضر ۸۳ درصد ذکر کرد و ادامه داد:‌ با نصب ۳۲ دستگاه پست جدید، مرحله اول پیش بینی شده برای این طرح به پایان می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: فاز نخست طرح جهادی ریشه کنی ضعف ولتاژ در شهرستان‌های خرمدره، خدابنده، طارم، ماهنشان و امور برق گلشهر زنجان به انجام رسیده است و در شهرستان‌های ابهر ۵۸ درصد، ایجرود ۴۷ درصد، سلطانیه ۷۸ درصد، امور برق اشراق زنجان ۷۱ درصد و فرهنگ زنجان ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha