۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85299431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی در باتلاق خواری گرفتار شده است

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامی آن استکبار جهانی با دست زدن به جنایات گسترده و قتل عام مردم بی گناه غزه، در باتلاق خواری و رذالت گرفتار شده اند.

به گزارش ایرنا، سردار امان الله گشتاسبی روز چهارشنبه در مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران مریوان که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فرار از این باتلاق، دست به هر جنایتی می زنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در هر جنایتی که در جهان رخ می‌دهد دخیل هستند، افزود: امروز رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت‎‌های آمریکای جنایتکار مردم بی‌دفاع را در نوار غزه مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اضافه کرد: دشمنان ما از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که سند روشن آن هشت سال جنگ تحمیلی است که در همین شهرستان‌ مریوان زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رساندند.

سردار گشتاسبی یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که تحولات بسیار خوبی در کشور رخ داده است و با گذشت ۴۵ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسیر پیشرفت کشور هموار شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به هیچ جریانی نیست، افزود: انقلاب اسلامی متعلق به تمام آحاد جامعه است چرا که همه اقوام ایران بزرگ ما در پیروزی و موفقیت این انقلاب نقش دارند.

سردار گشتاسبی به بررسی مشکلات بازنشستگان سپاه شهرستان مریوان اشاره نمود و بر رفع دغدغه‌های بازنشستگان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha