رسانه‌ها با نقدهای منصفانه به حل مشکلات کرمانشاه کمک کنند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های نقد منصفانه که باید نقاط ضعف و قوت امور در آن با هم بیان شود گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم نقدهای منصفانه و عالمانه از مباحث فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» روز چهارشنبه در دیدار با مدیر مسئولان رسانه های استان کرمانشاه؛ عرصه رسانه را عرصه ای بسیار مهم، سرنوشت ساز و تعیین کننده در دنیای امروز اعلام کرد و افزود: رسانه ها در پیشگیری از بروز برخی از مشکلات استان مانند آسیب های اجتماعی، فرهنگی و توسعه ای می توانند موثرتر ظاهر شوند.

وی بیان کرد: رسانه ها با ورود منسجم و فعال به موضوعات پیش رو استان با ایجاد محوریت به آنها جهت و سمت و سوی مثبت بدهند.

حجت الاسلام غفوری در ادامه از مسئولان و مدیران استان خواست در مقابل مطالبه، نقد و انتقاد رسانه ها سعه صدر و تحمل داشته باشند حتی اگر آن نقد با واقعیت مطابقت نداشته باشد باید به آنها توضیح بدهند.

وی داشتن تحمل و سعه صدر را از ویژگی های اخلاقی اولیه هر مسئول و مدیر برای پاسخ گویی به درخواست های مردم عنوان کرد.

امام جمعه کرمانشاه به رسانه های استان توصیه کرد در مقابل مشکلات استان کرمانشاه نقدهای عالمانه با راهکار ارایه کنند و افق های روشن فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای توسعه و جامعه ترسیم نمایند.

رسانه‌ها با نقدهای منصفانه به حل مشکلات کرمانشاه کمک کنند

مسئولان پاسخگو مطالبات مردم و رسانه‌ها نیستند

عدم توجه و پاسخگویی مدیران و مسئولان به سوالات رسانه هایی که مطالبات اصلی جامعه را مطرح می کنند؛ مهمترین دغدغه مسئولان رسانه های استان در این جلسه بود که با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه در میان گذاشتند.

همچنین اصحاب رسانه های استان کرمانشاه از حجت الاسلام غفوری به عنوان نماینده مقام معظم رهبری خواستند نظارت دقیق بر نهادهای مختلف استان داشته باشند و بر مسئولان و مدیران نظارت داشته باشند زیرا به اعتقاد آنان عامل اصلی ضعف در عملکرد مدیران کرمانشاه عدم نظارت بر عملکرد آنها است که پاسخگوی مشکلات نیستند.

اصحاب رسانه های استان کرمانشاه همچنین از امام جمعه کرمانشاه خواستند در خطبه های نماز جمعه به حل مشکلات مردم توسط مسئولان بیشتر تاکید داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha