فرماندار جیرفت: با مدیرانی که در انتخابات جانبداری کنند برخورد می‌شود

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت با بیان اینکه سیاست دولت مردمی گشایش در انتخابات و مشارکت حداکثری داوطلبان و مردم است گفت: مدیران نباید از شخص یا جناح خاصی حمایت کنند در غیر این صورت با آنان به‌صورت قانونی برخورد خواهد شد. 

به گزارش ایرنا احمد بلندنظر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری جیرفت اظهار کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار مولفه‌ای هستند که در انتخابات آتی مورد توجه دولت است.

وی افزود: اماکن دولتی نمی توانند در اختیار نامزدهای انتخابات قرار گیرند و کارکنان دولت نیز نباید در ساعات اداری فعالیت‌ های انتخاباتی داشته باشند.

بلندنظر خاطرنشان کرد: اداراتی که به عنوان مکان‌های استقرار شعب اخذ رای در نظر گرفته شده اند باید پوشش ارتباطی داشته باشند و مدیران آن ادارات باید مراقبت کنند که وضعیت اداره در روز برگزاری انتخابات در بهترین شرایط ممکن باشد.

فرماندار جیرفت سپس به موضوع خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: مدیران باید با تمام توان در صحنه خدمت باشند و تدابیر لازم را برای خدمت رسانی مطلوب انجام دهند زیرا کم کاری ها را از کسی نمی پذیریم.

وی همچنین با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بسیجی گفت: اگر بخواهیم بسیج را در یک جمله تعریف کنیم، بسیجیان را نماد ولایتمداری، ایثار و ازخودگذشتگی باید بدانیم.

بلندنظر از حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه نیز قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha