کتک خوردن آرژانتینی‌ها در ماراکانا/ برزیل: پروتکل امنیتی به دقت رعایت شد!

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال برزیل(CBF) در واکنش به حمله پلیس این کشور به تماشاگران آرژانتینی، در بیانیه‌ای اعلام کرد که تدابیر امنیتی مسابقه به شدت رعایت شده است!

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، در حساس‌ترین دیدار انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، بامداد امروز تیم ملی آرژانتین توانست با یک گل برزیل را در ورزشگاه ماراکانا واقع در ریودوژانیرو برزیل را شکست داد.

سوپرکلاسیکوی فوتبال، مانند همیشه پر از حاشیه بود؛ حواشی که این بار قبل از شروع مسابقه کلید خورد و سبب شد تا این دیدار با نیم ساعت تاخیر آغاز شود.

گفته‌ می‌شود پیش از شروع این دیدار، پلیس به سمت هواداران آرژانتین که سرود ملی برزیل را «هو» کرده‌‎اند، حمله‌ور می‌شود و در نتیجه مسابقه در ساعت مقرر آغاز نمی‌شود. تصاویر این درگیری نشان می‌دهد که یکی از هواداران با سر و صورت خونین در حال انتقال به خارج از ورزشگاه و بیمارستان است.

کتک خوردن آرژانتینی‌ها در ماراکانا/ برزیل: پروتکل امنیتی به دقت رعایت شد!

لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین هم پس از این مسابقه، پلیس برزیل را به کتک زدن مردم متهم کرد و عنوان کرد که این مسابقه می‌توانست با یک تراژدی به پایان برسد!

مسی گفت:

در چنین موقعیتی هرکسی به خانواده‌ها فکر می‌کند، مردمی که آنجا هستند، کسانی که نمی‌دانند چه خبر است و دغدغه و نگرانی ما بیشتر از بازی کردن، خانواده‌ها و مردم بودند. در چنین شرایطی مسابقه یک موضوع فرعی است!

با این حال کنفدراسیون فوتبال برزیل در بیانیه‌ای از عملکرد پلیس این کشور دفاع کرد و نوشت:

توضیح این نکته ضروری است که سازماندهی و برنامه‌ریزی این مسابقه با دقت توسط کنفدراسیون فوتبال برزیل و با مشورت مستمر با همه نهادهای عمومی ذی‌صلاح به‌ویژه پلیس کشور انجام شده است.

تمام برنامه‌ریزی‌ها برای این مسابقه، به ویژه برنامه‌های امنیتی، با مقامات دولتی در ریودوژانیرو مورد بحث قرار گرفت.

بنابراین CBF مجدداً تاکید می‌کند که پروتکل‌های امنیتی مسابقه، همانطور که توسط پلیس و سایر مقامات تأیید شده، به شدت رعایت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha