۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85300172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان:مسئولان در خدمتگذاری به مردم فرصت‌سوزی نکنند

سنندج-ایرنا-استاندار کردستان گفت: مدیران‌ و مسئولان باید در زمینه خدمتگذاری به مردم از فرصت‌های در اختیار استفاده کرده و فرصت سوزی نکنند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا چهارشنبه شب در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج،به سفر رییس جمهور بسیار به استان اشاره کرد و افزود: این سفر بسیار پرشور برگزار شد و حماسه استقبال از رییس جمهور، بازتاب‌های فراوانی در کشور و منطقه داشته است که انگیزه مضاعفی برای در زمینه خدمت‌رسانی است.

وی اظهار کرد: ما باید در حوزه های مختلف کارها را با جدیت بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های سفر که ظرفیت‌سازی و تعریف شده است دنبال کرده و آماده باشیم که سال آینده، سالی پربار از حیث شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد، ضمن اینکه امسال تاکنون در این زمینه‌ها خوب عمل شده است.

استاندار کردستان ادامه داد: شاخص‌ها نشان می‌دهد تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مختلف نظارتی و اجرایی، نظامی، انتظامی، مردم و تشکل‌های مردمی در استان نتایج بسیار خوبی در برداشته است و بی‌شک عنصر موفقیت در استان در انسجام،وحدت و برادری است.

وی افزود: پرداختن به اصل کار و دلسوزی و تعهد بیشتر می‌تواند عامل موفقیت باشد و برعکس اگر گرفتار حاشیه‌ها شویم که برای مردم اولویت نیست، فرصت‌ها ضایع خواهد شد که این مساله بزرگترین ضربه‌ای است که به یک مجموعه و دوره خدمتی وارد می شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: باید با تمام توان از فرصت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم چرا که وظیفه اصلی ما خدمت رسانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح مسکن ملی اشاره کرد و گفت: تاکید ما در زمینه‌ زمین‌های الحاقی برای طرح مسکن ملی، اراضی ملی در محدوده روستاهای نزدیک شهرها است که هم بخشی از مشکل تامین زمین حل شود وهم به حفظ قوام جمعیتی روستا کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر ۲شهر بانه و مریوان در استان کردستان بشدت زایش و جهش جمعیتی دارند و در آینده نزدیک شهرهای دوم و سوم استان خواهند بود.

کیومرث حبیبی افزود: توسعه جمعیتی در بانه توسعه میان‌افزا است و با ساخت خانه‌های ویلایی تک خانوار و ۲خانوار، این شهر به یکی از شهرهای پرجمعیت دنیا تبدیل خواهد شد که باید خود را برای این مساله آماده کنیم.

وی یادآور شد: طرح جامع شهر بانه بخاطر ماهیت علمی خوبی که دارد روند خوبی را طی کرده و در شورای عالی شهرسازی و معماری قابل دفاع است.

در این جلسه همچنین گزارشی از طرح جامع شهرهای سنندج، بانه و طرح کنسانتره آهن بیجار ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha