حدود ۲۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین  کشف شد

قصرشیرین - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق سوخت موفق به کشف ۲۲ هزار و ۸۳۰ لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق شدند.  

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رستمی شامگاه چهارشنبه افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان قصرشیرین با حضور ماموران پلیس آگاهی به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح و با انجام بازرسی های لازم که پس از هماهنگی با مقام قضائی از منزل و خانه باغ های قصرشیرین انجام شد ۲۲ هزار و ۸۳۰ لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، ارزش سوخت های کشف شده قاچاق را طبق نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در همین راستا تعداد زیادی تانکر و گالن هم کشف و جمع آوری شد.

رستمی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و ارجاع آن به دستگاه قضائی، گفت: مبارزه با قاچاق سوخت از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در چهار ماه پایانی سال خواهد بود.

به گزارش ایرنا، طرح مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان قصرشیرین در هفته گذشته اجرا شد که در این طرح ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ۴۰ نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند که ۱۱ نفر از این افراد سرشبکه بودند.

۴۲۴ هزار و ۵۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در این شهرستان کشف و توقیف شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha