۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85300583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتن مردم بی دفاع ،کودکان و بیماران فلسطینی شکست اسرائیل محسوب می شود

ملارد -ایرنا - سردار محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره جهادی کشور در یادواره شهدای کارگر شهرستان ملارد گفت:کشتن مردم بی دفاع ،کودکان و بیماران در بیمارستان ها نشانه پیروزی رژیم اسرادیل نیست در واقع شکست صهیونیستها محسوب می شود .

به گزارش ایرنا ، همزمان با هفته بسیج،نخستین یادواره شهدای کارگر شهرستان ملارد با گرامیداشت نام و یاد یازده شهید کارگر این شهرستان با حضور جمعی از کارگران ،خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و مسئولان محلی در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار شد .

در این مراسم معنوی سردار محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره جهادی کشور در سخنانی به روند پایه گذاری شجره طیبه بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب و نقش آفرینی و حضور مردم در سالهای قبل و بعد از انقلاب پرداخت .

وی قدرت اصلی ملت ایران را اتحاد ،ایمان و اتکال به خداوند دانست که قوی ترین حکومت نظامی و امنیتی یعنی رژیم پهلوی را در پیروزی انقلاب تسلیم خود کرد .

سردار سپهر افزود در دفاع مقدس هم برای اولین بار دو ابرقدرت وقت دنیا در یک مسیر متحد شده و رژیم بعثی عراق را از همه ابعاد تجهیز و حمایت کردند که باز هم با نگاه حکیمانه امام راحل تسلیم اراده قوی و اتحاد مردم ایران شدند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل جبهه های مقاومت در کشورهای منطقه را الگو گرفته از ایران اسلامی عنوان کرد که به مقابله و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم برخواسته اند .

سردار سپهر تصریح کرد خدشه جبران ناپذیر به امنیت رژیم اسرائیل در منطقه ،مهاجرت معکوس شهرک نشینان صهیونیست ، هم گرایی کشورهای اسلامی و برهم زدن روند سازش برخی کشورها با اسرائیل از مواردی بود که بعد از عملیات طوفان الاقصی صورت گرفته است . وارد شدن جنگ به قلمرو داخلی سرزمین های اشغالی اسرائیل و عدم اطمینان به گنبد آهنین بخشی از دکترین رژیم صهیونیستی بود که در این عملیات زیر سوال رفت .

سردار سپهر تاکید کرد کشتن مردم بی دفاع ،کودکان و بیماران در بیمارستان ها نشانه پیروزی نبود و در واقع شکست محسوب می شود .

وی آمادگی و آگاهی آحاد ملت های مسلمان جهان در مبارزه با جریانهای سیاسی و سرویس های اطلاعاتی استکباری را ضرورتی برای تحقق تمدن اسلامی و پیروزی مستضعفین بر مستکبران ذکر کرد .

تجلیل از خانواده شهدای کارگر و بسیجیان نمونه حوزه های کارگری پایان بخش این مراسم بود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha