۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85098057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد: توجه به مطالبات قانونی شهروندان از رسالت شوراها است

ملارد - ایرنا - فرماندار ملارد گفت: مرتفع کردن مشکلات و توجه به مطالبات مردم در چهارچوب اختیارات قانونی از جمله رسالت هایی است که بر دوش اعضای شوراهای اسلامی نهاده شده است.

به گزارش ایرنا، جابر کریمی روز دوشنبه در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ملارد اظهار داشت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رای مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند نقش بسزایی در استمرار و حرکت رو به رشد کشور داشته باشد.

وی افزود: تاسیس نهاد مردمی شوراها یکی دیگر از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: به یقین تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان ملارد در جهت تحقق سیاست های دولت مردمی سیزدهم و گره گشائی از مشکلات مردم راه گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: توصیه بنده به اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها این است که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند.
کریمی بر تعامل شوراهای اسلامی با مسئولان اجرایی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، گفت: تعامل سازنده این ۲ مجموعه زمینه توسعه همه جانبه را فراهم خواهد کرد.

براساس این گزارش، پس از این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر فرماندار به همراه امام جمعه، امام جمعه صفادشت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان ملارد در کارخانه اتحاد شفت دقیق تولید کننده قطعات خودرو حضور یافته و با اهدای گل به کارگران این واحد، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

شهرستان ملارد با ۲ بخش مرکزی و صفادشت در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha