۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85295053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان ملارد

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85295053
اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد در نشست خبری بمناسبت بزرگداشت هفته بسیج اعلام کرد: ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان ملارد اجرای می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد با اعلام این خبر گفت ۱۱ کمیته تخصصی برای اجرای این برنامه ها تشکیل شده که با شعار محوری "بسیج امید ملت ایران" از روز ۲۹ آبان تا پنجم آذر در سطح شهرها ،روستاها و پایگاهها و نواحی شهرستان ملارد عملیاتی خواهند شد .

اجرای ۴۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان ملارد

بر اساس این گزارش برپایی کاروان خدمت جهادگران فاطمی در چهار مرحله با ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی ، مشاوره سبک زندگی و خانواده ،مسابقات ورزشی و پویش کتابخوانی بخشی از این برنامه می باشد .

به گفته جهانی نژاد در یک حرکت نمادین و در محکوم نمودن بمباران بیمارستان ها توسط رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از کودکان و بیماران مظلوم غزه ،حلقه بزرگ انسانی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کادر درمانی ،پزشکی ، امدادی و رسانه ای شهرستان دور تنها بیمارستان این شهرستان تشکیل و بدینوسیله مراتب اعتراض و مخالفت مردم شهرستان ملارد در کشتار و آسیب رساندن به بیماران و کودکان بی گناه غزه اعلام می گردد .

گردهمایی مدیران و فرماندهان ادوار پایگاههای بسیج ،تجلیل از بسیجیان نمونه ،برنامه هر مسجد یک حقوقدان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه هاییست که در این هفته تدارک دیده شده است .

فرمانده سپاه ملارد به بیان برکات و ویژگی های بسیج پرداخت وگفت: بسیج آکنده از مفاهیم متعالی همچون فداکاری ،دلسوزی .بصیرت و سود حداکثری برای دیگران و پرهیز از منفعت شخصی است و چنانچه این مفاهیم هرچه بیشتر تکثیر شود به سود مملکت و جامعه خواهد بود .

وی افزود: بسیج با ایمان قوی به دنبال ایران قوی است و ایجاد امید و ایمان را سرلوحه کار خود قرار داده است .

جهانی نژاد تصریح کرد: امروز نیز در مبارزات محور مقاومت شاهدیم این شمیم بسیج با دو خصلت استقامت و مقاومت است که مشاهده می گردد و انشالله بر اساس وعده الهی پیروزی خون بر شمشیر محقق خواهد شد .

روز پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha