۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85300615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلفن سه هزار و ۵۰۰ مشترک آزادشهری در رزمایش مخابرات وصل شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار آزادشهر از وصل شدن خط تلفن ثابت سه هزار و ۵۰۰ مشترک مخابرات این شهرستان که به دلایل مختلف از جمله سرقت، تلفن آنها قطع شده بود، خبر داد و گفت: این اقدام جهادی به‌مناسبت بزرگداشت هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنج آذر) و در قالب یک رزمایش استانی انجام شد.

سیدجواد کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در این رزمایش استانی ۱۲۰ نفر از نیروهای جهادی شرکت مخابرات و بسیج گلستان از شهرهای مختلف استان در قالب ۲۷ تیم حضور داشتند.

وی اضافه کرد: تعمیر، بازسازی و یا نصب پست‌های مخابراتی و جایگزین کردن سیم‌های ارتباطی به سرقت رفته از مهمترین اقدامات در این مانور و وصل شدن خط تلفن ثابت سه هزار و ۵۰۰ نفر از مشترکان مخابرات در آزادشهر است.

تلفن سه هزار و ۵۰۰ مشترک آزادشهری در رزمایش مخابرات وصل شد

کریمی با قدردانی از این اقدام شرکت مخابرات گلستان و همراهی نیروهای بسیجی، ادامه داد: هم اکنون ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر از اهالی آزادشهر مشترک اداره مخابرات این شهرستان هستند.

فرماندار آزادشهر همچنین گفت: نیروهای شرکت کننده در این رزمایش قبل از آغاز بکار باحضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهیدان نیز تجدید میثاق کردند.

شهرستان آزادشهر افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha