۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85284676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیلاب آب آشامیدنی سه روستای آزادشهر را قطع کرد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار آزادشهر در شرق استان گلستان گفت: براثر بارش شدید باران عصر و شامگاه دیروز سه‌شنبه آب آشامیدنی سه روستای «وامنان، خوش ییلاق و مهدی آباد» در بخش کوهستانی چشمه ساران این شهرستان قطع شده و نیروهای امدادی در حال برطرف کردن این مشکل هستند.

سیدجواد کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر قطع آب اهالی سه روستای اشاره شده، تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر برای پاکسازی و بازگشایی جاده هفت روستای «اسلام آباد، معصوم آباد، قشلاق، رودبار، رحیم آباد، وطن و نرگس چال» ادامه دارد.

وی اضافه کرد: براثر بارش شدید عصر و شامگاه دیروز سه‌شنبه و جاری شدن سیلاب و ورود حجم بالای مصالح کوهی و گل و لای، جاده آزادشهر - شاهرود موسوم به خوش ییلاق در پنج نقطه و نیز راه دسترسی ۱۰ روستای مناطق کوهستانی این شهرستان مسدود شدند.

کریمی ادامه داد: با تلاش نیروهای راهداری در ساعات اولیه وقوع این حوادث، جاده ترانزیتی مسدود شده خوش ییلاق و راه دسترسی روستاهای «وامنان، کاشیدار و فارسیان» پاکسازی و بازگشایی شدند.

فرماندار آزادشهر همچنین گفت: براثر بارش شدید باران، انشعاب برق اهالی چهار روستای دهنه رودبار (اسلام آباد، معصوم آباد، قشلاق و رودبار) قطع شد که بلافاصله ظرف چند ساعت وصل شد.

سیلاب آب آشامیدنی سه روستای آزادشهر را قطع کرد
تخریب جاده روستایی در آزادشهر براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب

وی، تخریب شانه خاکی و بخشی از کناره آسفالت در محدوده تنگه حاجی آباد به‌طول ۱۵۰ متر و سه نقطه از محور روستاهای کاشیدار، نراب و وامنان، وارد شدن خسارت به مزارع کشاورزی بالاخص زعفران روستاهای بخش چشمه ساران و یک واحد مرغداری در روستای غزنوی از دیگر خسارات بارش شدید باران روز گذشته در آزادشهر اعلام کرد و افزود: هم اکنون کارشناسان دستگاه‌های متولی در حال برآورد دقیق خسارات هستند.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha