دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خرم‌آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - کشف چهار هزار و ۹۵۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق در دورود، دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خرم آباد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز پنجشنبه ۲ آبان ماه است.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی دورود روز پنجشنبه گفت: چهار هزار و ۹۵۸ قلم انواع مواد خوراکی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف وضبط شد.

سرهنگ جمشید سیاه منصور اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی دورود در راستای اجرای طــرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل جاده ها در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به یک دستگاه کامیونت در حال تردد مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف چهار هزار و ۹۵۸ قلم مواد خوراکی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی و قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ سیاه منصور با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی در کشور است از مردم خواست برای حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال در امر مبارزه با قاچاق کالا با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سه عامل اصلی نزاع دسته جمعی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق خرم آباد بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و موجب ایجاد ضرب و جرح و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس سه نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر و سه تیغه چاقو و قمه از منازعان کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشته است، بیان کرد: پلیس با اقتدار و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برابر قانون برخورد می کند.

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف هفت فقره سرقت درالیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: سه سارق محتویات خودرو دستگیر و هفت فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر الیگودرز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، پیگیری های مستمر، سه سارق را شناسایی و حین سرقت در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ اسدالهی بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به هفت فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این شهرستان اعتراف و اموال مسروقه کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha