۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85300895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰سری لوازم منزل با حضور وزیر کشور به سیل‌زدگان فیروزکوه اهدا شد

فیروزکوه - ایرنا - همزمان با سفر وزیر کشور و استاندار تهران به شهرستان فیروزکوه ، ۱۰ سری لوازم منزل که به همت خیران، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهیه شده بود به خانواده‌های سیل‌زده این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشوردر بدو ورود با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران، محمد حیدری منش فرماندار، اعضای شورای تامین و دیگر از مسئولان شهرستانی با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه، با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

سفر وزیر کشور به شهرستان فیروز کوه به منظور حضور در همایش تبیینی بسیجیان شهرستان فیروزکوه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

جلسه شورای اداری‌ شهرستان فیروزکوه با حضور وزیر کشور، استاندار تهران، معاونین وزیر، فرماندار فیروزکوه، مدیران کل استانداری ، اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان برگزار و دراین شورای نظام مسائل و چالش های شهرستان طرح و بررسی شد.

بررسی مسائل ومشکلات فیروزکوه در شورای اداری شهرستان با حضور وزیر کشور

۱۰سری لوازم منزل به سیل‌زدگان فیروزکوه اهدا شد

وزیر کشور در جلسه شورای اداری گفت: این شهرستان ظرفیت‌های مختلفی اعم از دامپروری، کشاورزی و غیره دارد؛ یکی از امتیازات این شهرستان داشتن آب و هوای پاک است؛ در استان تهران فیروزکوه یک نقطه ارزشمند است؛ بنابراین باید ظرفیت‌های شهرستان را تقویت کرد و البته مشکلاتی بین جمعیت و امکانات وجود دارد که باید حل شود.

احمد وحیدی اظهار داشت: مهم این است در جایگاهی که حضور داریم کار را چنان انجام دهیم که رضایت خدا و خلق را دربرداشته باشد؛ همچنین باید کار برنامه‌ریزی شده انجام داد یعنی بدانیم قرار است چه کاری برای این شهرستان انجام دهیم.

وی اضافه کرد: گزارش بستر رودخانه ارائه تا در کمیسیون زیربنایی دولت پیگیری و دغدغه کشاورزان حل شود؛ و نیازی به پیگیری از سوی وزارت کشور ندارد.

وحیدی تاکید کرد: درباره موضوعات سلامت باید بحث جذب متخصصان پیگیری شود؛ درباره سیلاب‌ها لایروبی و اقدامات لازم انجام شده است که بخشی نیاز به اعتبارات دارد و پیگیری خواهد شد تا شاهد سیلی همانند سال گذشته در این شهرستان نباشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه شهر تهران روزانه به حدود یکهزار و ۴۰۰ تن مرغ نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش طیور در فیروزکوه باید به صورت ویژه اقدام کرد تا وابستگی تهران به استان‌های دیگر در حوزه طیور کاهش یابد.

وی در مورد فاضلاب شهری نیز گفت: امروزه پساب‌ها قابل استفاده هستند که زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

فرماندار فیروزکوه: خسارت سیل در ۲ سال گذشته به این شهرستان زیاد بود

فرماندار شهرستان فیروزکوه در این آیین گفت: سیل در این شهرستان طی ۲ سال گذشته خسارات زیادی وارد کرد اما همت همه مسئولان بر خدمت‌رسانی شایسته به مردم بود؛ بخش زیادی از این مشکلات حل شده و با همت بسیجیان، سپاه و مسئولان شهرستان تا حد زیادی آلام مردم کم شد.

۱۰سری لوازم منزل به سیل‌زدگان فیروزکوه اهدا شد

محمد حیدری منش افزود: در سال گذشته با مساعدت استاندار تهران در فیروزکوه بیشترین عدد اعتبارات را جذب کردیم و این از نقاط قوت شهرستان در سالهای اخیر بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آزادی‌خواهان جهان به هدف رژیم صهیونیستی که نسل‌کشی و ایجاد اختلال در غرب آسیا است پی برده و طوفان الاقصی آگاهی بخشی در بین جهانیان را به دنبال‌ داشت.

وی اظهارداشت: بیش از ۱۷ واحد صنعتی و مرغداری که راکد بودند؛ با همکاری قوه‌قضائیه، مسئولان در استان و شهرستان جهت بهبود شرایط اشتغال، کسب و کار فعال شد.

به گفته حیدری منش ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی بیشتر در این شهرستان همکاری بیش از پیش مسئولان کشوری و استانی در تامین اعتبارات لازم را می‌طلبد.

گلباران مزار شهدای گمنام، حضور و سخنرانی در همایش تبیینی بسیجیان شهرستان فیروزکوه و شرکت در مراسم اهدای لوازم منزل به سیل زدگان از جمله برنامه های وزیر کشور در این سفر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha