جای خالی ملی‌پوشان حِس نشد؛ برتری سپاهان مقابل استقلال خوزستان با درخشش یوسفی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با درخشش آریا یوسفی استقلال خوزستان را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت بیژن حیدری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید.

شاگردان ژوزه مورایس قبل از دیدار حساس مقابل نیروهوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا در اهواز مقابل شاگردان سیروس پورموسوی قرار گرفتند. طلایی‌پوشان به دنبال این بودند که با برتری مقابل استقلال با روحیه بالا آماده پذیرایی از نماینده عراقی در تهران باشند که به این امر دست پیدا کردند.

ژوزه مورایس نام هیچ‌کدام از ملی پوشان را در بازگشت از ازبکستان در ترکیب اولیه قرار نداد و سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد و رضا اسدی کار را از روی نیمکت در این دیدار آغاز کردند.

جای خالی ملی‌پوشان حِس نشد؛ برتری سپاهان مقابل استقلال خوزستان با درخشش یوسفی

در مقابل شاگردان سیروس پورموسوی که تنها تیم بدون برد در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شوند، انگیزه بالایی برای شکستن این طلسم مقابل یکی از مدعی‌های قهرمانی داشتند. البته آبی‌ها خوزستان در این دیدار سرمربی خود را به دلیل محرومیت در کنار زمین نداشتند.

بازی از همان دقایق ابتدایی سرعت بالایی داشت و سرانجام سپاهان موفق شد روی کار تمرین شده از نقطه کرنر در دقیقه ۱۳ گل اول را به ثمر برساند. پاس زمینی فرشاد احمدزاده از روی نقطه کرنر به آریا یوسفی ۲۱ ساله رسید و این بازیکن با یک ضربه بیرون پا تماشایی توپ را به گوشه دروازه پورحمیدی فرستاد تا یوسفی یکی از زیباترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کند.

جای خالی ملی‌پوشان حِس نشد؛ برتری سپاهان مقابل استقلال خوزستان با درخشش یوسفی

درخشش یوسفی جوان ادامه داشت و او موفق شد در دقیقه ۳۲ در این دیدار دبل کند. پاس بلند در عمق محمد کریمی پشت مدافعین استقلال به یوسفی رسید و این بازیکن را در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار داد. یوسفی با یک ضربه روی پا زمینی، توپ را به گوشه دروازه استقلال خوزستان فرستاد.

فشار حملات استقلال خوزستان سرانجام در دقیقه ۸۴ تبدیل به گل اول آن‌ها از روی نقطه پنالتی شد. حسین ساکی پس از نفوذ سریع از سمت راست زمین در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد که بیژن حیدری با قاطعیت پنالتی اعلام نکرد و بازی را ادامه داد و در ادامه شوت هافبک آبی‌ها در برخورد با دانشگر تغییر جهت داد و به تیرک افقی برخورد کرد، اما حملات شاگردان پورموسوی ادامه داشت و این بار بهروز بارانی پس از سر توپ به محمدجواد حسین‌نژاد سرنگون شد تا داور این بار نقطه پنالتی را نشان بدهد.

جای خالی ملی‌پوشان حِس نشد؛ برتری سپاهان مقابل استقلال خوزستان با درخشش یوسفی

حسین شوشتری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و بر خلاف حرکت میرزازاد توپ را تبدیل به گل اول خوزستانی‌ها در این دیدار کرد. این پایان کار نبود، پاس در عمق رضا اسدی در دقیقه ۸+۹۰ در محوطه جریمه استقلال خوزستان به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن بعد از سرتوپ، با پای غیر تخصصی توپ را تبدیل به گل سوم سپاهان در این دیدار کرد.

با این نتیجه سپاهان ۱۸ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت. در مقابل استقلال خوزستان با ۴ امتیاز در انتها جدول در رتبه شانزده ایستاد.

تیم داوری: بیژن حیدری، علیرضا مرادی و سعید زیبا

ترکیب استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، علیرضا خوشکفا، عبدالعظیم گوک، حسین ساکی، احمدرضا جلالی،محمود مطلق‌زاده،حسن شوشتری، ابوالفضل کوهی، متین کریم‌زاده،امیر محمد محکم‌کار و جواد آقایی‌پور.

سرمربی: سید سیروس پورموسوی

جای خالی ملی‌پوشان حِس نشد؛ برتری سپاهان مقابل استقلال خوزستان با درخشش یوسفی

ترکیب سپاهان اصفهان:

نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، برایان دابو، سید محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان و شهریار مغانلوسرمربی: ژوزه مورایس

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha