۲ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85301065
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تجلیل  از خبرنگار ایرنا در سی و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان

گرگان- ایرنا- «زهرا قزلسفلی» خبرنگار حوزه فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سی و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان به عنوان خبرنگار فعال با عملکرد برتر در راستای پوشش رسانه ای و نشر فرهنگ معرفی و با اهدای تندیس ویژه جشنواره تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالن فخرالدین اسعدگرگانی شامگاه پنجشنبه میزبان مدیران، مسوولان، هنرمندان و جمعی از خبرنگاران رسانه های مختلف استان گلستان برای برگزاری آئین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان بود که در این آیین علاوه بر تجلیل از گروه های منتخب تئاتر از زهرا قزلسفلی خبرنگار فرهنگی ایرنا به عنوان خبرنگار فعال در پوشش رسانه ای اخبار حوزه فرهنگ و هنر قدردانی شد.
مهدی صمدی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر گلستان در حاشیه اختتامیه جشنواره در گفت و گو با ایرنا گفت: تئاتر یکی از ابزارهای بسیار مهم در تاریخ دنیا بوده که به عنوان اهرمی در همه عرصه ها استفاده می شده که به مرور این مهم کمرنگ و از جمله رویدادهای تزئینی تبدیل شده است.
وی افزود: هنرمندان تئاتر گوهر باارزشی در جامعه هستند و این هنر هزاران کاربرد تخصصی از جمله تئاتر درمانی دارد.
رضا پورترابزاده کارشناس، بازیگران و کارگردانان هنر تئاتر نیز گفت: تئاتر به عنوان مادر هنر بستر عالی برای ترویج فرهنگ های مختلف است.
وی بیان کرد: این هنر بستر ترویج و نشر فرهنگ ایرانی - اسلامی به نسل جدید است و سرمایه گذاری و حمایت های دولت در آشنایی بیشتر نسل ها با فرهنگ ایرانی تاثیرات ویژه ای دارد.
سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان از ۲۹ آبان تا اول آذر ماه با اجرای ۴ نمایش خیابانی و ۸ نمایش صحنه ای در تالارفخرالدین اسعد گرگانی آغاز و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این رویداد هنری، شامگاه پنجشنبه ۲ آذر ماه در سالن اصلی این تالار برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha