شرط حضور در اردوی تیم ملی شرکت در لیگ برتر بوکس است

خرم‌آباد - ایرنا - نایب رییس فدراسیون بوکس گفت: شرط حضور در اردوی تیم ملی شرکت ورزشکاران در رقابت‌های لیگ برتر بوکس است.

سید ابراهیم موسوی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برگزاری لیگ برتر بوکس پس از چند سال وقفه، اظهار داشت: رقابت‌های امسال با حضور هشت تیم در ۲ گروه و در اوزان المپیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مبالغ پیشنهادی چندین بوکسور، تأکید کرد: پرداخت برخی از این مبالغ از عهده بیشتر باشگاه‌ها خارج است و اگر به دنبال برگزاری لیگ هستیم، باید مبالغ کاهش یابد.

نایب رییس فدراسیون بوکس افزود: با بوکسورها هم صحبت کرده‌ام که این مبالغ شدنی نیست و چون لیگ برتر پس از چندین سال برگزار می‌شود، امسال شرکت کنند و بطور قطع در سال‌های بعد شرایط بهتر خواهد شد.

موسوی یادآور شد: در شرایط موجود باید به دو طرف ورزشکار و باشگاه توجه کنیم و اگرچه به بوکسورها هم حق می‌دهم، اما در حال حاضر شرایط باشگاه‌ها برای پرداخت قراردادهای بالا خیلی مناسب نیست.

وی اضافه کرد: شرکت مشت‌زنان در لیگ برتر بوکس برای حضور در تیم ملی الزامی است و اگر بوکسوری در رقابت‌های لیگ شرکت نکند، نمی‌تواند جایی در تیم ملی داشته باشد.

نایب رییس فدراسیون بوکس گفت: امیدواریم با برگزاری و استمرار لیگ برتر، شرایط بوکسورها بهتر و نتایج بهتری در رقابت‌های بین‌المللی بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha