۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 2750
کد خبر: 85301179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه مقاومت عراق: به حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی ادامه می‌دهیم

بغداد - ایرنا - در حالی که از امروز جمعه با توافق میان حماس و رژیم صهیونیستی برای آزادی اسرا، آتش‌بس موقت جنگ خونین در غزه آغاز شده است یک مقام نیروهای مقاومت عراق می گوید که این آتش‌بس شامل حال نیروهای ما نمی شود و حملات‌مان علیه پایگاههای آمریکایی در عراق ادامه می‌یابد.

به گزارش ایرنا به‌رغم برقراری آتش بس میان دو طرف جنگ، اما یک مقام نیروهای مقاومت عراق می‌ گوید که این آتش‌بس شامل حال نیروهای مقاومت نمی‌شود و حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاک عراق و سوریه ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری عراق مدیا در مطلبی عنوان کرد که سخنگوی گردان های سیدالشهدا عراق در این رابطه می گوید آتش‌بس بین حماس و اشغالگران شامل مقاومت عراق نمی‌شود.

کاظم الفرطوسی تاکید کرد که وضعیت بین دو طرف متفاومت است و خون هایی وجود دارد که که باید انتقام آن ها گرفته شود.

به گزارش ایرنا پس از مذاکرات سخت و پیچیده و طولانی توافق آتش‌ بس انسان دوستانه (آتش بس موقت) به مدت چهار روز بین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

بر اساس این توافق، درگیری‌ها از سوی دو طرف، فعالیت‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در همه مناطق غزه و نیز جابه جایی خودروهای زرهی این رژیم در غزه متوقف خواهد شد و صدها کامیون ویژه حامل کمک‌های بشر دوستانه، درمانی و سوخت وارد همه مناطق غزه بدون استثنا خواهد شد.

۵۰ اسیر زن و کودک اسرائیلی زیر ۱۹ ساله در مقابل ۱۵۰ زن و کودک زیر ۱۹ ساله فلسطینی بر اساس سوابق اسارت آزاد خواهند شد و حملات و پرواز جنگنده‌ها و هواپیماهای رژیم صهیونیستی طی چهار روز آتش بس در جنوب غزه و در شمال غزه نیز به مدت ۶ ساعت از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدظهر متوقف خواهد شد.

گروه مقاومت عراق: به حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی ادامه می‌دهیم


بنابر اعلام بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مفاد این توافقنامه بر اساس دیدگاه مقاومت و ملاحظات آن تدوین شد که هدف آن خدمت به مردم و تقویت پایداری آنان در برابر تجاوزات بود و مقاومت همواره به فداکاری‌ها، رنج‌ها و دغدغه‌های آنان توجه داشته است و این مذاکرات را با وجود تلاش‌های اشغالگران برای طولانی کردن و به تعویق انداختن آن، از موضع قدرت میدانی انجام داد.

گروه مقاومت عراق: به حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی ادامه می‌دهیم


حمله هوایی بامداد (چهارشنبه) ارتش اشغالگر و تروریست آمریکا به منطقه جرف النصر به شهادت هشت رزمنده عراقی منجر شد.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات، به ایالات متحده هشدار داده بود که پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی قرار گرفته اند.

گروه مقاومت عراق: به حملات علیه پایگاه‌های آمریکایی ادامه می‌دهیم

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha