۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 2750
کد خبر: 85303266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الفتح: جنگ علیه اشغالگران هنوز در مراحل اولیه است

بغداد - ایرنا - یکی از اعضای ائتلاف الفتح عراق گفت: جنگ علیه اشغالگران صهیونیستی و آمریکایی در جبهه‌های مختلف از طریق بمباران مستمر پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط مقاومت عراق و عملیاتهای مقاومت یمن و حزب الله لبنان هنوز در مراحل اولیه است و ادامه دارد.

به گزارش ایرنا ، عید الهلالی یکی از اعضای ائتلاف الفتح روز یکشنبه با اشاره به اینکه نیروهای آمریکایی در عراق حق هیچ گونه حمله ای را ندارند، به شبکه المعلومه گفت: جنگ علیه اشغالگران صهیونیستی و آمریکایی هنوز در مراحل اولیه است.

الهلالی افزود: آمریکا و نیروهای همپیمان آن قادر به مقابله مستقیم با مقاومت گسترده در کشورهای منطقه نخواهند بود.

وی تصریح کرد: طرف آمریکایی به دنبال اثبات حضور و کنترل خود بر منطقه از طریق هدف قرار دادن نیروهای امنیتی به نمایندگی از حشد الشعبی در جرف النصر است.

الهلالی خاطرنشان کرد: دولت عراق حرف آخر خود را در این مورد گفت و تأیید کرد که نیروهای آمریکایی حق انجام هیچ گونه حمله ای به مواضع عراقی را ندارند، زیرا آنها در کشور مهمان هستند و حق انجام چنین حملاتی را ندارند.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. یک روز بعد رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد و ادعا کرد که تا آزادی کامل اسرایش به عملیات در غزه ادامه خواهد داد. این رژیم در نهایت، جمعه گذشته شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha