عجیب اما واقعی؛‌ طولانی‌ترین نیمه نخست رقابت‌های لیگ برتر در اراک

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار آلومینیوم اراک و پیکان تهران بیش از یک ساعت طول کشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف تیم پیکان تهران رفت که اتفاقی عجیب در این بازی رقم خورد.

در اوقات تلف شده بازی در نیمه نخست درحالی که پیکانی‌ها با تک گل حامد پاکدل از میزبان خود پیش بودند تیم اراکی صاحب یک ضربه کرنر شد. میلاد فخرالدینی با یک ارسال تماشایی توپ را به درون محوطه جریمه پیکان فرستاد و دروازه خودروسازان توسط شاگردان مجتبی حسینی باز شد اما داور بازی این گل را مردود اعلام کرد تا بازی به جنجال و حاشیه کشیده شود.

بازیکنان آلومینیوم اراک پس از این صحنه به سمت کمک داور بازی رفتند و به دنبال آن مجتبی حسینی و کادرفنی آلومینیوم وارد میدان شدند و در ادامه عنایتی نیز به این جمع اضافه شد. بحث و مشاجره طرفین بالا گرفت و این موضوع باعث شد تا بازی ۱۰ دقیقه متوقف شود. بعد از دخالت عوامل برگزاری بازی، این بازی از سر گرفته شد و در نهایت داور بعد از گذشت ۶۸ دقیقه سوت پایان بازی را در نیمه اول به صدا در آورد.

دقایقی قبل از حاشیه‌های گل آلومینیوم و در دقیقه ۴۶ مهدی لیموچی هافبک تیم اراکی با کارت مستقیم قرمز از بازی اخراج شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha