تیم بسکتبال با ویلچر فولاد هرمزگان مغلوب فیاض بخش مشهد شد

بندرعباس - ایرنا - تیم فولاد هرمزگان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور میزبان تیم شهید فیاض بخش مشهد بود که این بازی با نتیجه ۷۵بر۶۷ به سود تیم مشهدی پایان یافت.

به گزارش ایرنا، این دیدار که شامگاه جمعه در سالن جانبازان بندرعباس برگزار شد، شاگردان حسن کامجو در تیم فولاد هرمزگان در کوارتر نخست با یک امتیاز اختلاف ۲۱ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کردند، در کوارتر دوم پا به پای حریف پیش رفت و در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی ۱۸ بر ۱۸ دست یافتند و در مجموع در نیمه نخست با یک امتیاز اختلاف تیم مهمان ۳۹ بر ۳۸ نتیجه را به سود خود پایان داد.

در ادامه این دیدار در کوارتر سوم تیم میزبان برای رسیدن به پیروزی تلاش مضاعفی از خود نشان داد اما نتوانست نتیجه را به سود خود رقم بزند و ۱۶ بر ۱۴ و در مجموع ۷۵ بر۶۷ بازی را به حریف خود واگذار کرد.

اعضای تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فولاد هرمزگان را کامبیز محمودیان، داریوش انصاری، ابوذر سالاری، یوسف خانی، مصیب پیل افکن، ابراهیم تقی لو، علی مینابی، مهدی امانی، یوسف عبداللهی، شاهین برخورداری، مهدی ماندگاری، علیرضا فتحی، علی پی پی، علی طاوسیان و بهمن سیفی به عنوان بازیکن و سرپرست عباس صالحی، سرمربی حسن کامجو، مربی مجتبی عباس زاده، آنالیزور مصطفی کامجو و پشتیبانی رضا شبتاری اعضای کادرفنی را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha