تفکر بسیجی جبهه مقاومت غزه را امید بخشید

تایباد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی در نبرد اخیر رژیم غاصب صهیونستی علیه غزه، به رزمندگان جبهه مقاومت امید و دلگرمی بخشید.

به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر افراسیابی روز شنبه همزمان با هفته بسیج، در جمع بسیجیان و نیروهای مسلح تایباد افزود: بسیج همواره در عرصه های مختلف برای ایران اسلامی نقش آفرینی کرده و اقتدار خود را به جهانیان نشان داده است.

وی اظهار کرد: امروز و در این برهه حساس، نقش سازنده بسیجیان در سراسر دنیا جای خود را به درستی باز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: بسیجیان باید در همه مسایل روز کشور هوشیار و بیدار باشند و شناسایی ظرفیتها و مشکلات از مهمترین رسالتهای بسیجیان در جای جای کشور ما به شمار می رود که باید از فرصتهای طلایی در حوزه های مختلف استفاده کرد و مشکلات را نیز به حداقل رساند.

افراسیابی افزود: در نبرد "طوفان الاقصی" تفکرات و ایده های بسیجیان، رژیم غاصب را به زانو در آورد و هم اکنون این ایده ها الگویی برای سایر کشورهای اسلامی شده است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به این که استان خراسان رضوی افزون بر ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس داشته است ادامه داد: بیشترین شهید، رزمنده، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس از میان بسیجیان بوده است.

افراسیابی با تاکید بر این که جهان اسلام باید همچون همیشه در مقابل دشمنان و فتنه گران اتحاد و انسجام داشته باشند گفت: وحدت و استقامت، مهمترین عامل پیروزی جبهه مقاومت در جنگ غزه بود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی هرآنچه را که در گذشته داشته و اکنون دارد و در آینده خواهد داشت، به برکت اندیشه های ناب امام خمینی (ره) است.

بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، تبیینی، تبلیغی، آموزشی و ورزشی امسال برای هفته بسیج در تایباد پیش بینی شده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و "میان ولایت" در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha