۲۸۶ هکتار زمین شهرهای کم جمعیت آذربایجان‌غربی به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۲۸۶ هکتار زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و همچنین چهار شهر تکاب، اشنویه، شاهین دژ و سردشت تحویل این نهاد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شده است.

جعفر برزگر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، ۲۱۸ هکتار در ۱۵ شهر زیر ۲۵ هزار نفر و ۶۸ هکتار نیز در چهار شهر اشنویه، تکاب، شاهین دژ و سردشت تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون مراحل تفکیک و تهیه طرح آماده سازی پنج هزار واحد به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی ادامه داد: عملیات ساخت یک هزار و ۷۳۱ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ماکو، بازرگان، نقده، اشنویه و شاهین دژ با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست اجراست.

برزگر اظهار کرد: این عملیات از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و عملیات فونداسیون یک هزار و ۵۱۰ واحد و اجرای اسکلت یک هزار و ۴۰۹ واحد به پایان رسیده است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی یکی از استان های موفق در حوزه نهضت ملی مسکن بوده و علاوه بر تامین زمین دهها هزار واحد در شهرهای بزرگ و کوچک استان، بیش از ۴۰ هزار نفر نیز واجد شرایط نهضت ملی مسکن در این استان شناسایی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha