سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس: احتیاج زیادی به پیروزی مقابل مس رفسنجان داریم

گنبدکاووس- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: برای فاصله گرفتن از انتهای جدول رده‌بندی و خروج از منطقه خطر، به پیروزی در دیدار خانگی فردا مقابل مس رفسنجان احتیاج زیادی داریم.

رحمان رئوفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تغییر برنامه‌های لیگ برتر، بازی تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل مس رفسنجان از چهارشنبه هفته گذشته به یکشنبه هفته جاری تغییر کرد که این وقفه فرصت خوبی برای انجام تمرین و رسیدن به هماهنگی بیشتر در اختیار ما قرار داد.

وی افزود: علاوه بر آن، فرصت تغییر زمان بازی، فرصت بهبهودی کامل را به بازیکن سرماخورده ما داد و در بازی فردا همه آنان آماده بازی هستند.

سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: «ولی علیپور» در بازی گذشته مقابل پاس گرگان دچار مصدومیت زیاد شد که مجبوریم با کنار گذاشتن وی، بازیکن سرعتی‌زن جدید را جایگزین کنیم.

رئوفی ادامه داد: با توجه به انجام تمرینات منسجم ۱۰ روز اخیر، شرایط خوبی برای کسب سومین برد خود در لیگ برتر داریم و امیدواریم با رسیدن به این هدف علاوه بر بهبود جایگاه، دل هواداران خود را نیز شاد کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس با کسب هفت امتیاز از ۶ بازی قبلی خود (چهار باخت و ۲ پیروزی) در رده دهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

تیم مس رفسنجان هم با پنج امتیاز از ۶ بازی (چهار باخت و ۲ برد) در رده دوازدهم جدول ایستاده است.

قضاوت بازی فردای ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و مس رفسنجان بر عهده محمد محبوب عشقدوست به عنوان داور اول و میثم پارسه به عنوان داور دوم است.

این بازی ساعت ۱۶ در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha